20. Χαρούμενη

1.9K 156 15
                                    

Το επόμενο πρωί ξυπναω αλλά ο Harry δεν είναι δίπλα μου. Αμέσως άσχημες σκέψεις έρχονται στο μυαλό μου αλλά τις διώχνω.

Έχω να φάω σχεδόν 3 μέρες και η κοιλιά μου γουργουριζει. Βγαίνω από την κουβέρτα μου και θυμάμαι πως είμαι μόνο με το εσώρουχο μου και ένα μισό - μουσκεμενο σουτιέν.

Δεν σκέφτομαι καν να φορέσω κάτι, πειναω υπερβολικά. Ενώ χασμουριέμαι και τρίβω τα μάτια μου ανοίγω μηχανικά το ψυγείο.

"Τι κάνεις;" ακούω μια φωνή να λέει ενώ γελάει.

Γυρναω και βλέπω τον Harry να φτιάχνει πρωινό.

"Harry; Τι κάνεις εδώ;" ρωτάω ξαφνιασμενη και τρομαγμένη ενώ κλείνω το ψυγείο χωρίς να πάρω τίποτα.

"Σου φτιάχνω πρωινό μωρό μου" λεει ενώ έρχεται μπροστά μου. Κάνει να με πλησιάσει σαν να θέλει να με φιλήσει αλλα τραβιεμαι. Αυτός όμως γελάει και με φιλάει στο μάγουλο.

"Εγώ...εγω πάω να ντυθώ" λέω ντροπιασμενη μόλις θυμάμαι πως είμαι σχεδόν γυμνή.

Ο Harry όμως έχει άλλα σχέδια. Με τραβάει πάνω του και εγώ βγάζω μια μικρή κραυγή αλλά γελάω ταυτόχρονα.

Τα πρόσωπα μας είναι τόσο κοντά. Τον κοιτάω και με κοιτάει στα μάτια.

" Είσαι τόσο όμορφη." λεει ενώ το ένα χέρι του πάει στο μάγουλο μου.

Χαμογελάω ασυνείδητα , κλείνω τα μάτια μου ενώ απολαμβάνω το άγγιγμα του.

"Θέλω να προσπαθήσουμε." λεει μετά από κάποια δευτερόλεπτα σιωπής. Ανοίγω τα μάτια μου απότομα και κάνω ένα βήμα πίσω.

Παίζει μαζί μου.

"Harry, μην παίζεις με τα αισθήματα μου." λέω ενω βγαίνω απο την μικρή κουζίνα μου και πάω να ντυθώ.

Ανοίγω την ντουλάπα μου και δεν βρίσκω τίποτα άνετο να φορέσω. Σκέφτομαι πως με κοροϊδεύει και νευριάζω. Πετάω όλα τα ρούχα μου κάτω και αρχίζω να κλαίω σαν μωρό. Πρέπει να αρχίζω να ελέγχω τα αισθήματα μου.

Νοιώθω το χέρι χέρι του στον ώμο μου και γυρνώ να τον κοιτάξω.

"Γιατί κλαις;" με ρωτάει ενώ με κοιτάει στα μάτια.

"Εγώ...δεν βρίσκω τι να φορέσω. Είναι όλα τζιν. Πρέπει να βάλω πλυντήριο." λέω ψέματα και σκουπιζω τα δάκρυα μου.

Με πλησιάζει πάρα πάνω.

"Κοίτα Less. Μπορεί να γέλασα μαζί σου. Και γαμωτο" λεει ενώ περνάει το χέρι από τα όμορφα μαλλιά του. "Το μετάνιωσα. Το είχα μετανιώσει από την στιγμή που μου είπες πως σε έκανα να νοιώσεις όπως αυτός. Δεν το ήθελα. Συγνώμη. Δεν θα συγχωρεσω ποτέ τον εαυτό μου για αυτό που έκανα. Δεν έπρεπε να τραβήξω την κουβέρτα. Και γαμωτο δεν έπρεπε να κοροϊδεψω τα αισθήματα σου. Λυπάμαι. Και ξέρω πως αυτό που σου ζητάω είναι πολύ αλλά θα ήθελα να προσπαθήσουμε. Μπορεί να είμαι άθλιος. Μπορεί όμως και να τα πάω καλά. Δεν έχω ξανά κάνει σχέση και θα νοιώθω περίεργα αλλά θέλω να το κάνω μαζί σου. Μου λείπεις τόσο πολύ. Θέλω τόσο πολύ να ξυπνάω μαζί σου το πρωί. Θέλω να σου κάνω έρωτα όπως εκείνο το βράδυ."

Try My Best Where stories live. Discover now