{vote and comment}
Chapter song :If I could fly - One direction
Είμαι στο διαμέρισμα μου και ετοιμαζόμαστε για το πρώτο μου ραντεβού με τον Harry. Για την ακρίβεια είναι το πρώτο μου ραντεβού γενικά. Δεν έχω ξανά βγει ραντεβού.
Ο Harry επέμενε να πάω να μείνω από τώρα μαζί του αλλά του είπα πως καλύτερα από αύριο. Συμφώνησε με δυσκολία και έτσι με άφησε να ετοιμαστώ.
Σε 1 ώρα πρέπει να είμαι έτοιμη και έχω τόσο πολύ άγχος. Δεν μου αρέσει κανένα από τα ρούχα μου και θέλω απλά να κλάψω. Τελικά καταλήγω σε ένα μαύρο κολλητό φόρεμα με ανοιχτό ντεκολτέ. Φοράω και μαυρες γόβες και είμαι έτοιμη. Έχω βαφτεί απαλά και έχω κάνει τα μαλλιά μου ελαφρος μπούκλες.
Από λεπτό σε λεπτό ο Harry θα έρθει να με πάρει. Παίρνω το παλτό μου από την ντουλάπα μου και μόλις πάω να το φορέσω χτυπάει η πόρτα.
Τρέχω σχεδόν για να ανοίξω την πόρτα ενώ ταυτόχρονα προσπαθώ να φορέσω το παλτό μου. Ανοίγω την πόρτα ενώ ταυτόχρονα βγάζω τα μαλλιά μου απο το παλτό.
Είναι πανέμορφος, φοράει ένα μαύρο τζιν κολλητό και από πάνω ένα από τα υπέροχα περίεργα Gucci πουκάμισα του ενώ τα μαλλιά του είναι περιποιημένα τραβηγμένα προς τα πίσω... Είναι πάλι τόσο όμορφος, όπως πάντα.
Σταματάω στα μάτια του και τον βλέπω να με κοιτάει πάνω μέχρι κάτω. Τι να σκέφτεται άραγε; Μήπως ντύθηκα χάλια; Μήπως δεν του αρέσω; Αν δεν του αρέσω;
"Είσαι πανέμορφη" λέει με τη φωνή του να βγαίνει βραχνή και τόσο σέξι ενώ πλέον με κοιτάει στα μάτια.
Χαμογελάω ντροπαλά
"Και εσύ το ίδιο."
"Τι είμαι και εγώ πανέμορφη;" ρωτάει γελώντας.
"Θεέ μου Harry. Ξέρεις τι εννοώ" λέω γελώντας.
"Ξερω μωρό μου " λέει ενώ μου πιάνει το χέρι και με τραβάει κοντά του, ακουμπάει τα χείλη του απαλά στα δικά μου.
20 λεπτά αργότερα έχουμε φτάσει σε ένα πανέμορφο εστιατόριο. Καθόμαστε σε ένα τραπέζι και αφού παραγγείλουμε να φάμε μιλάμε για διάφορα πράγματα.
" Αύριο θα πάω να δω για δουλειά έκλεισα ραντεβού σήμερα" λέω ανοίγοντας καινούργια κουβέντα.
"Αλήθεια που;" με ρωτάει ενώ τρώει λίγο από το κοτόπουλο του.
"Βρήκα μία πολύ ενδιαφέρον δουλειά σήμερα σε μία βιβλιοθήκη για βιβλιοθηκάριος. Για το απόγευμα . Για το πρωί μάλλον θα πάω να βρω κάποια δουλειά σε κάποια καφετέρια."λεω ενώ τον κοιτάω. Είναι τόσο όμορφος.
YOU ARE READING
Try My Best
Fanfiction"Μην με ερωτευτείς ποτέ. Σε παρακαλώ. Δεν θα ήθελα να σε πληγωσω. Είσαι από μόνη σου πολύ εύθραυστη." λέει ενώ χαϊδεύει τα χέρια μου, φιλάει τον λαιμό και πάει προς την κλείδα μου. Μια ιστορία για ένα εύθραυστο κορίτσι και ένα σκληρό αγόρι. TRY MY B...