Chapter song : You are the reason - Calum Scott.
Εχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από την φορά που μου είπε το 'σε αγαπώ'.
Δεν μου το έχει ξανά πει. Ίσως δεν νοιώθει άνετα να το λέει ή ίσως να το μετάνιωσε. Η συμπεριφορά του όμως δεν μου δείχνει κάτι τέτοιο είναι πάντα γλυκός και καλός μαζί μου.
Δεν μένω στο σπίτι του αλλά είμαστε σχεδόν κάθε μέρα μαζί.
Βγαίνουμε για φαγητό, πάμε βόλτες στο πάρκο, κάνουμε μαζί τα ψώνια. Κάποιες φορές μου μοιάζει στεναχωριμενος τον ρωτάω τι έχει άλλα μου απαντάει απλά ένα 'καλά ειμαι'.
Σήμερα ξυπνάω και είμαι στο διαμέρισμα μου. Ο Harry έπρεπε να δουλέψει εχθές μέχρι αργά και έτσι δεν πήγα σε αυτόν.
Είναι Κυριακή οπότε δεν δουλεύει κανένας από τους δύο μας. Αφού κάνω ένα μπάνιο φοράω ένα τζιν, ένα μαύρο φούτερ και παω στον Harry. Βγάζω το κλειδί που μου έχει δώσει από την τσέπη μου και ανοίγω την πόρτα. Τον φωνάζω αλλά δεν μου απαντάει. Μπορεί να πήγε να πάρει πρωινό. Θα τον περιμένω.
Κάθομαι στον καναπέ και σκέφτομαι πόσο όμορφα περάσαμε αυτό το μηνα. Με ξυπνούσα κάθε πρωί και με φιλούσε. Κάποιες μέρες επέμενε να με πηγαίνει με το αμάξι του μιας και όπως λέει 'το αμάξι σου είναι απλά ένα κουτί όχι αμαξι' και έχει δικιο. Και ερχόταν και με επερνε από την βιβλιοθήκη το βράδυ. Μου έχει πει πάνω από 100 φορές πως κουράζομαι πολύ με τις δύο δουλειές και παρότι έχει δίκιο δεν το παραδέχομαι.
Η πιο ωραία στιγμή μαζί του είναι όταν καθόμαστε μαζί αγκαλιά στον καναπέ και μιλάμε για την μέρα μας. Ο Harry μου κρύβει κάτι. Κάτι που τον πονάει. Τον ρώτησα μια φορά να μου πει πιο πολλά για το παρελθόν του αλλά αρνήθηκε κάπως απότομα.
Με πληγώνει που δεν μου λέει. Εγώ του έχω πει κάποια από τα πιο σκοτεινά μυστικά μου και αυτός είναι τόσο κλειστός.
Ο Zayn συνεχίζει να με ενοχλεί κάποιες φορές. Μου στέλνει μηνύματα, και μια φορά ήρθε στην βιβλιοθήκη. Τρόμαξα τόσο πολύ όταν τον είδα αλλά σκέφτηκα πως δεν μπορεί να μου κάνει τίποτα. Κάποιες φορές όταν έφευγα από την δουλειά ένοιωθα σαν κάποιος να με ακολουθεί αλλά μάλλον είναι μόνο στο μυαλό μου.
Η βιβλιοθήκη ανήκει σε έναν άντρα ο οποίος δεν μοιάζει να αγαπάει τα βιβλία. Πιο πολύ μοιάζει με τρομοκράτη. Τον έχω δει μόνο δύο φορές της άλλες μέρες είμαι εγώ μαζί με μια γυναίκα κάπου στα 45.
ESTÁS LEYENDO
Try My Best
Fanfic"Μην με ερωτευτείς ποτέ. Σε παρακαλώ. Δεν θα ήθελα να σε πληγωσω. Είσαι από μόνη σου πολύ εύθραυστη." λέει ενώ χαϊδεύει τα χέρια μου, φιλάει τον λαιμό και πάει προς την κλείδα μου. Μια ιστορία για ένα εύθραυστο κορίτσι και ένα σκληρό αγόρι. TRY MY B...