13.Το Βήμα

2K 148 29
                                    

(Comment & Vote please)

*Ακούστε το τραγούδι όπως δηποτε με αυτό το κεφάλαιο. *

Έφυγα από το σπίτι του Harry και το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ είναι ότι σχεδόν με έδιωξε.

Το γεγονός ότι λίγο πριν είχε αρνηθεί να με αγκαλιάσει με πλήγωνε παραπάνω από οτιδήποτε άλλο.

Δεν  ξέρω τι ακριβώς έκανα πάλι αλλά νομίζω πως τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα έτσι.

Αν μείνω μακριά του δεν θα πληγωθω περισσότερο και αυτός θα είναι απολύτως ασφαλής από τον Zayn.

Ο Zayn με τρόμαξε.

Φρίκαρα. Πραγματικά φρίκαρα.

Ξέρει πού μένω και ανά πάσα στιγμή μπορεί να έρθει. Και τι θα κάνω αν με ξανά ακουμπήσει; Δεν θα το αντέξω. Αυτή τη στιγμή είμαι τόσο κουρασμένη από τη ζωή μου που πραγματικά αν πέθαινα δεν θα με πείραζε καθόλου.

.......

Το επόμενο πρωί σηκώνομαι με δυσκολία από το κρεβάτι μου, δεν θέλω να βγω έξω. Θέλω απλά να κάτσω εδώ μέσα για πάντα.

Μόνη μου!

Δεν υπάρχει τίποτα εκεί έξω που να θέλω να βγω να το δω. Και το να πάω σήμερα στη σχολή είναι απαίσιο.
Δεν έχω τη διάθεση να κάθομαι να ακούω έναν ηλίθιο άντρα να μιλάει ακατάπαυστα μέσα σε σε μία αίθουσα γεμάτη από παιδιά που δεν με συμπαθούν ή απλά δεν υπάρχω για αυτά.

Από την πρώτη μέρα που πήγα κανείς δεν με πλησίασε όπως διαβάζουμε στα βιβλία για να κάνει παρέα μαζί μου, ούτε ένα γεια.

Και δεν έχω πρόβλημα με αυτό τους καταλαβαίνω ούτε εγώ θα έκανα παρέα μαζί μου αλλά χρειάζομαι κάποιον. Το να είμαι τόσο μόνη πονάει. Είναι δύσκολο να μην έχεις κανένα. Το να ξυπνάς σε ένα άδειο σπίτι. Το να στρώνεις τραπέζι για ένα άτομο. Το να κάνεις ψώνια μόνο για ένα άτομο.

30 λεπτά αργότερα έχω φτάσει στη σχολή και μπαίνω στην ώρα μου μέσα στην αίθουσα.

Ο Harry κάθεται στην θέση μου. Για την ακρίβεια δεν είναι θέση μου, ο καθένας κάθεται όπου θέλει αλλά εκεί καθόμουνα πάντα.

Περνάω από δίπλα του αλλά δεν κάθομαι εκεί τότε αυτός  με φωνάζει

"Less που πας;Έλα κάτσε εδώ." τον κοιτάω και δεν ξέρω τι πραγματικά πρέπει να κάνω. Εχθές αυτός ήταν που σχεδόν με έδιωξε από το σπίτι του και τώρα θέλει να κάτσω μαζί του; Πραγματικά αυτός ο άνθρωπος με μπερδεύει.

Try My Best Where stories live. Discover now