Chapter song: I'll be Good - James Young
Ένας μήνας μετα.
Μετά από αυτό το βράδυ έχω μιλήσει με τον Harry πολύ λίγο. Η αλήθεια είναι πως το σκέφτομαι κάποιες φορές. Μιλάμε μόνο στην δουλειά. Και μην νομίζετε πως είναι καλός. Είναι ακόμα πιο κακός μαζί μου κάποιες φορές. Όταν με βλέπει καταλάθος έξω απο τα διαμερίσματα μου λέει απλά ενα "Γειά σου Less". Στο γραφείο όμως πάντα με λέει Alessia ή Young.
Μια φορά μάλιστα απο τα πολλά νεύρα που έχει στο γραφείο πέταξε το ντοσιέ με της συμφωνίες στον τοιχο επειδή δεν του έκανε καμία.
Μου φώναζε. Είχε απίστευτα πολλά νεύρα.
Και εγώ έκλαψα 4 φορές. Η πίεση ήταν μεγάλη αλλά αντεχα. Δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα άντεχα αλλά θα προσπαθούσα να αντέξω για πολύ ακόμα.
........
Σήμερα ξυπνάω και λαιμός μου με πονάει απίστευτα πολύ και ζεστένομαι. Σηκώνομαι και πάω στο μπάνιο να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου.
Μόλις πάω να σηκωθώ απο το κρεβάτι ζαλίζομαι.
Πάω και στέκομαι μπροστά απο τον καθρεύτη. Τα χείλια μου είναι στεγνά το πρόσωπο μου χλωμό.
Βάζω θερμόμετρο. Το βγάζω μετά απο 2 λεπτά. 39,7.
Έλα Alessia μπορείς και χειρότερα. Λέω στον εαυτό μου και προσπαθώ να γελάσω. Πάντα είχα πρόβλημα με τον πυρετό. Όταν ήμουν 17 είχα φτάσει 41,6. Δεν ξέρω πως άντεξα τότε πραγματικά ήταν οτι χειρότερο.
Αμέσως πάω στο σαλόνι για να πάρω τηλέφωνο τον Harry για να τον ρωτήσω αν μπορώ να πάρω άδεια. Λίγο πριν πιάσω το κινητό μου ζαλίζομαι. Γαμημένος πυρετός.
Τον πέρνω 3 φορές αλλά δεν μου το σηκώνει. Την 4η φορά μάλιστα μου το κλείνει.
Αμέσως όπως είμαι με το αθλητικό σορτσάκι και το τιραντέ μου πάω και του χτυπάω την πόρτα. Ζαλίζομαι απίστευτα πολύ . Είμαι σίγουρη πως είμαι απίστευτα χλωμή και νοιώθω τα χείλια μου στεγνά.
Με την 3η φορά μου ανοίγει την πόρτα μια ξανθιά που φοράει μόνο ενα αντρικό πουκάμισο. Νομίζω πως την έχω ξανά δει αλλά μπορεί να κάνω λάθος μιας και έχω δει πάνω απο 15 διαφορετικά κορίτσια να μπένουν στο γραφείο του .
Μα πως την ξέχασα; αυτή είναι που τους έπιασα να φιλιούντε.
Νοιώθω ένα περίεργο συναίσθημα, δεν μου αρέσει που αυτή ειναι σπίτι του...αλλά γιατί να μην μου αρέσει;
KAMU SEDANG MEMBACA
Try My Best
Fiksi Penggemar"Μην με ερωτευτείς ποτέ. Σε παρακαλώ. Δεν θα ήθελα να σε πληγωσω. Είσαι από μόνη σου πολύ εύθραυστη." λέει ενώ χαϊδεύει τα χέρια μου, φιλάει τον λαιμό και πάει προς την κλείδα μου. Μια ιστορία για ένα εύθραυστο κορίτσι και ένα σκληρό αγόρι. TRY MY B...