15. Πλεονεκτήματα

1.8K 156 17
                                    


Chapter song: Lost in Japan - Shawn Mendes

Πριν ξεκινήσετε να διαβάζετε ζητάω συγνώμη που άργησα 3 μέρες να βάλω. Απλά ο Shawn έβγαλε 2 τραγούδια (In my blood and Lost in Japan) και δεν είχα χρόνο. Και πάλι συγνώμη. Αν ακούτε Shawn ποιο σας αρέσει πιο πολύ? In my blood or Lost in Japan? ♥️

........................

Το επόμενο πρωί ξυπνάω και ο Harry δεν είναι δίπλα μου. Σίγουρα το μετάνιωσε και έφυγε. Τι ρεζίλι θεέ μου.

Αμέσως σηκώνομαι και θυμάμαι πως είμαι εντελώς γυμνή. Ψάχνω να βρω κάποιο από τα ρούχα μου αλλά τίποτα. Που να τα έβαλε?

Πάω στην ντουλάπα του Harry και περνώ μια άσπρη μεγάλη μπλούζα του ενώ δεν φοράω εσώρουχα.

Ανοίγω την πόρτα του υπνοδωματίου και τον φωνάζω δύο φορές. Τίποτα. Κοιτάω το ρολόι στο σαλόνι και η ώρα είναι 8 πάρα 20.

Σιγουρα έφυγε επειδή το μετάνιωσε. Δεν μπορεί να πήγε από τόσο νωρίς στο γραφείο.

Βλέπω στο τραπεζάκι του σαλονιού τα κλειδιά μου. Τα περνώ και μισό γυμνή φεύγω από το σπίτι του.

Δεν ξέρω πως νοιώθω. Μένω στο μικρό μου διαμέρισμα και σκέφτομαι τι ακριβώς θα πει για να με πληγώσει και να φύγω από κοντά του. Είναι το τελευταίο πράγμα που χρειάζομαι.

Έχω να κάνω πολλά πράγματα σήμερα. Έτσι περνώ την Gemma τηλέφωνο και της λέω πως δεν μπορώ να πάω σήμερα.

Η Gemma έχει πολύ καλές σχέσεις με τον Harry. Την έχω δει πολλές φορές να έρχεται στο γραφείο του και να μιλάνε.

Κλείνω το κινητό και κάθομαι κουλουριασμενη ακόμα φόρον τα μόνο το άσπρο μπλουζάκι που μυρίζει Harry.

Προσπαθώ να αποφασίσω τι θα κάνω.
Κλείνω τα μάτια μου και σκέφτομαι Θα ήθελα να μάθω ποιοι είναι οι πραγματικοί μου γονείς; έχω τη δύναμη να το κάνω;

Ερωτήσεις πολλές περνανε από το μυαλό μου και ξαφνικά ακούω έναν ήχο.

Σηκώνω το κεφάλι μου και βλέπω το Harry στην πόρτα με ένα κλειδί στο χέρι. Αμέσως σηκώνομαι όρθια ενώ αυτός με κοιτάζει από πάνω μέχρι κάτω έρχεται μπροστά μου.

" Γιατί στο διάολο έφυγες έπρεπε να μείνει στο σπίτι" λέει νευριασμενος. Δεν ξέρω και εγώ από τι.

"Πως μπήκες; Που βρήκες κλειδιά; Εγώ... Απλά ξύπνησα και δεν σε είδα εκεί και σκέφτηκα πως θα ήταν καλύτερα να φύγω, δεν καταλαβαίνω γιατί μου φωνάζεις. Έτσι κάνεις πάντα. Είμαστε για μία μέρα καλά και το επόμενο πρωί ξαφνικά όλα αλλάζουν. Εσύ έχεις νεύρα μαζί μου. Μου φωνάζεις, με πληγώνεις και εγώ θα πρέπει να κάτσω να σε ακούσω, επειδή... επειδή είσαι ο Harry και εγώ πρέπει να κάνω ότι εσύ μου λες. Βαρέθηκα να με πληγώνεις αν έχεις κάτι κακό να πεις πες το και φύγε δεν έχω δύναμη να ακούσω τίποτα. Κορόιδεψε με για το σώμα μου πες κάτι κακό όπως λες πάντα και μετά φύγε. " λέω κουρασμένη πια από αυτό τον φαύλο κύκλο που ζούμε εδώ και καιρό.

Try My Best Where stories live. Discover now