Το Σάββατο φτάνει και έχω ένα άσχημο προαίσθημα.
Ξύπνησα στης 8 και αφού τακτοποίησα το σπίτι μαγείρεψα και έφαγα.
Η ώρα πια έχει φτάσει 6 και αποφασίζω να σηκωθώ για να ετοιμαστώ. Αφού κάνω μπάνιο στεγνωνω τα μαλλιά μου και τα κάνω ελαφρώς μπούκλες. Φοράω ένα ανοιχτό ροζ αέρινο φορεμα λίγο πάνω από το γονατο. Βαφομαι ελαφρά βάζω τα τακούνια μου και είμαι έτοιμη.
Νοιώθω λίγο όμορφη αλλά ξέρω πως ποτέ δεν θα είμαι όμορφη. Πότε δεν θα είμαι πραγματικα όμορφη.
Στης 8 έχω φτάσει, αφου παρκάρω το αυτοκίνητο μου πάρκινγκ κατεβενω έτοιμη να βρω κάποιο αγόρι να με περιμένει αλλά δεν είναι κανείς στην είσοδο της εκδήλωσης. Περιμένω πέντε ακόμα λεπτά αλλά αφού δεν εμφανίζεται αποφασίζω να πάω μέσα. Ο χώρος είναι σχεδόν γεμάτος και μια απαλη μουσική παίζει από πίσω.
Ψάχνω να βρω τον κύριο Styles και τον βρίσκω να μιλάει με τον Harry. Θεέ μου είναι τόσο όμορφος. Φοράει ένα λίγο περίεργο Gucci κοστούμι χωρίς γραβάτα.
Σταματάω να τον κοιτάω αδιάκριτα μόλις γυρνάει το κεφάλι του και με κοιτάει.
Γαμωτο γιατί τρέμω τώρα;
Αρχίζω και περπατάω προς το μέρος του με κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω.
''Γειά σας'' λέω μόνο φτάνω μπροστά τους.
''Less...είσαι πανεμορφη'' λέει ο Harry.
Κοκκινίζω αμέσως και του χαμογελάω ντροπαλά.
''Και εσύ Harry είσαι....καλος'' απαντάω χαμογελώντας.
Μου χαμογελάει και αυτός γλυκά.
''θες να χωρέψουμε;'' λέει μετά από δύο δευτερόλεπτα.
''Εγώ... Δεν ξέρω αν είναι καλή ιδεα'' απαντάω όταν σκέφτομαι την πιθανότητα να θέλει ίσως να με πληγώσει όπως είχε πει στον Niall.
''Μόνο έναν χορό'' λέει ενώ μου απλώνει το χέρι.
Το κοιτάω αποφασίζω να το κάνω. Θα χορέψω μαζί του.
Απλώνω το χέρι μου και πιάνω το δικό του. Είναι τόσο ζεστό.
Μου χαμογελάει και με τραβάει μέχρι την πίστα. Αφού έχουμε φτάσει στην άδεια σχεδόν πίστα χορού με τραβάει κοντά του. Μου κόβετε η ανάσα. Τότε αρχίζει να παίζει ένα απαλό πανέμορφο τραγούδι. 1000 years της Liza Anne.
Περνάει τα χέρια του γύρω χαμηλά από την μέση μου και εγώ διστακτικά τα δικά μου γύρω από τον λαιμό του.
ESTÁS LEYENDO
Try My Best
Fanfic"Μην με ερωτευτείς ποτέ. Σε παρακαλώ. Δεν θα ήθελα να σε πληγωσω. Είσαι από μόνη σου πολύ εύθραυστη." λέει ενώ χαϊδεύει τα χέρια μου, φιλάει τον λαιμό και πάει προς την κλείδα μου. Μια ιστορία για ένα εύθραυστο κορίτσι και ένα σκληρό αγόρι. TRY MY B...