Chapter song: In my blood - Shawn Mendes
{Comment&vote}
Φιλάει τις άκρες από το στόμα μου, μετά τη
μύτη μου και μετά πάλι τα χείλη μου.Τα χέρια μου πηγαίνουν στην πλάτη του σε μία προσπάθεια να τραβήξω πιο κοντά μου.
"Πιο σιγά μωρό μου πρέπει να πηγαίνουμε αργά. Στην αρχή Θα πονέσει για αυτό πες μου αν πονέσεις να σταματήσω. Το εννοώ." Λέει τρυφερά και με κοιτάει στα μάτια.
Γνεφω καταφατικά. Θυμάμαι όταν ο Zayn μου είχε κάνει αυτά τα τρομερά πράγματα. Είχα πονέσει τόσο πολύ που στο τέλος λιποθύμησα. Θυμάμαι πόσο πολύ φώναζα όταν μπήκε βίαια μέσα μου. Θυμάμαι να φωνάζω και να του λέω να σταματήσει. Θυμάμαι το τρόπο που με χτυπούσε για να σταματήσω να φωνάζω. Ο τρόπος που έβαζε το χέρι του στο στόμα μου. Θυμάμαι όλα τα άσχημα σχόλια που έκανε για το σώμα μου. Φώναζε να σκάσω.
"θεέ μου Alessia. Γιατί κλαις;"λεει ο Harry ενώ σταματάει να κάνει ότι έκανε.
Κουλουριαζομαι και κρύβω το σώμα μου. Ο Harry με κοιτάζει τρομοκρατημένος. Σταματάω να τον κοιτάω και κλαίω με λυγμούς.
"Λυπάμαι... εγώ ... εγω...δεν μπορώ. Συγνώμη" λέω ανάμεσα στους λυγμούς μου.
"Alessia" Λέει ο Harry ενώ ακουμπάει το χέρι μου απαλά. Τιναζομαι λίγο.
Σηκώνω το κεφάλι μου και τον κοιτάω. Είναι καθησμενος δίπλα μου με την μπλούζα του στο χέρι. Με κοιτάει και βάζει την μπλούζα του στο κεφάλι μου.
Την φοράω και μου χαμογελάει. Ξαπλώνει στο κρεβάτι και μου κάνει νόημα να ξαπλώσω και εγώ. Το κανω. Βάζω το κεφάλι μου στο γυμνό του στερνό και βάζω το χέρι μου γύρο από την μέση του.
"Δεν θα έκανα ποτέ τίποτα που θα σε πονούσε."λεει ενώ παίζει με τις άκρες των μαλλιών μου.
"Φοβάμαι. Δεν θέλω να βγω από το σπίτι ποτέ ξανά."λεω ενώ έχω σταματήσει να κλαίω.
"Είσαι δυνατή θα τα καταφέρεις" μου λέει προσπαθώντας να μου δώσει δύναμη.
"πρέπει να πάμε στο γραφείο. Η ώρα είναι 9 και μισή." λέω αλλάζοντας κουβέντα.
"Μας δίνω άδεια. Κοιμήσου."λεει και κλείνει τα μάτια του.
2 ώρες μετά ξυπνάω από τον ήχο το κινητού. Έχω ένα μήνυμα.
" Μέχρι στης πέντε να έχεις βάλει τα λεφτά."
Γαμωτο έχω μόνο 7.000. Αφού ντυνομαι γρήγορα και ήσυχα για να μην ξυπνήσω τον Harry βγενω από το σπίτι μου και πάω στην τράπεζα.
YOU ARE READING
Try My Best
Fanfiction"Μην με ερωτευτείς ποτέ. Σε παρακαλώ. Δεν θα ήθελα να σε πληγωσω. Είσαι από μόνη σου πολύ εύθραυστη." λέει ενώ χαϊδεύει τα χέρια μου, φιλάει τον λαιμό και πάει προς την κλείδα μου. Μια ιστορία για ένα εύθραυστο κορίτσι και ένα σκληρό αγόρι. TRY MY B...