29. Όλη η αλήθεια

1.5K 142 12
                                    

*Αυτο το κεφάλαιο είναι ιδιαίτερα στεναχωρο. Αν δεν σας αρέσει τέτοιο είδος περιεχομένου καλύτερα μην το διαβάσετε. Αν το διαβάσετε παρακαλώ ακούστε το τραγούδι. Είναι πολύ όμορφο (don't worry about me).*

Έχουν περάσει 10 λεπτά και ο Zayn έχει στείλει μήνυμα στον Harry με την διεύθυνση μου.

Δεν μπορώ να σταματήσω να κλαίω. Αν πάθει κάτι το παιδί μου ή ο Harry δεν θα με συνχωρεσω που δεν μίλησα από την αρχή για αυτόν.

"Zayn, άσε με να φύγω" φώναξα τόσο δυνατά που με πόνεσε ο λαιμος μου.

Η απάντηση είναι μια δυνατή σφαλιάρα. Η γεύση του αίματος γέμισε το στόμα μου. Σκατα. Δεν νοιώθω το μάγουλο μου.

"Απλα σκάσε καριόλα. Θα σε σκοτώσω. Με ακούς;" φώναξε ακόμα πιο δυνατά. Τα μελι του μάτια είναι γεμάτα μίσος. Είναι όμορφος αλλά το κακό μέσα του τον κάνει τόσο άσχημο,στα μάτια μου τουλάχιστον.

Βγάζει μέσα από την τσάντα που έχει στον ώμο του ένα χοντρό σκηνη και ενώ με κοιτάει μου κάνει νόημα να μείνω ακίνητη.

Και το κάνω. Δεν έχω άλλη επιλογή.

Με δένει σε μια καρέκλα απέναντι από την πόρτα. Θέλει ο Harry μόλις έρθει να με δει, μαλακά Zayn.

Έχουν περάσει 10 λεπτά όταν η πόρτα μου σπάει και ένας λαχανιασμενος Harry μπαίνει μέσα. Δεν μπορώ να πάρω τα μάτια μου απο πάνω του.

Με κοιτάει στα μάτια μοιάζει τόσο τρομαγμένος και ανήσυχος.

"Lessie.." λες χαμηλόφωνα αλλά πριν κάνει ένα βήμα ο Zayn έρχεται κοντά μου και ακουμπάει το όπλο του στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου.

O Harry γουρλωνει τα ματιά του και κάνει ένα βήμα προς το μέρος μας.

"Μην κουνιεσαι. Θα σκοτώσω και αυτή και το παιδί σου."φωνάζει ο Zayn.

Ο Harry μένει στην θέση του.

"Άφησε την ήσυχη Zayn. Δεν σε θέλει. Γιατί την κυνηγάς;" λεει με έντονη φωνή ο Harry.

"Είσαι τόσο βλακας Styles. Αλλά αυτή εδώ..." λεει και πιέζει πάρα πάνω το όπλο στο κεφάλι μου. Μου ξεφεύγει ένας λυγμός.

"Αυτη εδώ είναι ανόητη. Την βίασα, και δεν το είπε ποτέ σε κανένα. Ηλιθια." λεει ο Zayn ενώ γελάει και μπορώ να δω στο βλέμμα του Harry πως καταρρέει μέσα του. Τα ζυγωματικά του γίνονται έντονα η γροθιές του σφιγμενες...

"Θα σε σκοτώσω! ΓΑΜΗΜΕΝΕ ZAYN MALIK! ΣΤΟ ΟΡΚΊΖΟΜΑΙ ΠΏΣ ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΏΣΩ. " φωνάζει ο Harry ενώ έρχεται προς το μέρος μου.

Try My Best Where stories live. Discover now