Chapter song: Better days.
Ο Harry επιμένει να πάω να κοιμηθώ μαζί του αφού τελειώνουμε την συζήτηση μας στο ασανσέρ. Και εγώ το κάνω μιας και έχω συμφωνήσει ήδη να μετακομίσω μαζί του.
Έτσι χθες το βράδυ έμεινα μαζί του.
Σήμερα το πρωί ξυπνάω και τον βλέπω γυμνό να κοιμάται δίπλα μου. Είναι τόσο όμορφος. Μπορώ να τον κοιτάω όλη μέρα αλλά πρέπει να σηκωθώ για να πάω τουαλέτα.
Η ώρα είναι 7 όταν πάω να φτιάξω πρωινό να φάω. Θα πρέπει να πάω να βρω δουλειά και το βράδυ θα βγω με τον Harry στο λούνα παρκ. Ακούγεται χαζό αλλά είμαι απίστευτα ενθουσιασμενη.
Ενώ βάζω δημητριακά σε ένα μπολ ακούω την φωνή του Harry να μου λεει
"Καλημέρα μωρό μου."ενω με πλησιάζει και με φιλάει στο στόμα.
"Καλημέρα. Θες να σου φτιάξω κάτι να φας;" τον ρωτάω ενώ έχει βάλει τα χέρια του γύρω από την μέση μου.
"Όχι δεν προλαβαίνω. Πρέπει να είμαι στην δουλειά στης 8."
20 λεπτά λεπτά μετά βγαίνει από το δωμάτιο του, φοράει ένα μαύρο πουκάμισο με ένα μαύρο κολλητό παντελόνι.
Είναι απίστευτα όμορφος. Έρχεται κοντά μου και με φιλάει στο μάγουλο.
"Να φέρεις τα πράγματα σου όλα εδώ. Τα λέμε το απόγευμα. Σε... " πάει να πει κάτι ακόμα αλλά σταματάει. Τι ήθελε να πει;
"Εντάξει. Τα λέμε."λεω ενώ απομακρύνετε από κοντά μου.
......................................
Η ώρα είναι 9 το βράδυ. Κάθομαι στο κρεβάτι 'μας' και περιμένω τον Harry να γυρίσει από την δουλειά. Τον πήρα 3 φορές τηλέφωνο αλλά δεν μου το σήκωσε. Μάλιστα την 3 φορά μου το έκλεισε.
Αποφασίζω να τον ξανά πάρω. Χτυπάει 3 φορές και το σηκώνει.
"Δεν στο σηκώνω για κάποιο λόγο. Έχω δουλειά. Μην με περιμένεις πέσε για ύπνο."και πριν καν προλάβω να μιλήσω μου το κλείνει.
Τι ήταν αυτό τώρα;
Δεν θα έπρεπε να γίνεται αυτό. Θα μπορούσε να μου το είχε πει από την αρχή και δεν θα τον ενοχλούσα. Καλύτερα. Δεν πήγα στο χαζό λούνα παρκ. Δεν θέλω να πάω τελικά. Μόνο άσχημες αναμνήσεις υπάρχουν από αυτό.
Σηκώνομαι και πηγαίνω στο σαλόνι. Δεν έχω όρεξη να φάω τίποτα. Θέλω απλά να βγάλω ότι έφαγα το μεσημέρι.
Δεν έπρεπε να έρθω να μείνω μαζί του. Αυτό είναι τόσο λάθος. Ο φόβος μου για τον Zayn καταστρέφει κάθε άμυνα μου.
DU LIEST GERADE
Try My Best
Fanfiction"Μην με ερωτευτείς ποτέ. Σε παρακαλώ. Δεν θα ήθελα να σε πληγωσω. Είσαι από μόνη σου πολύ εύθραυστη." λέει ενώ χαϊδεύει τα χέρια μου, φιλάει τον λαιμό και πάει προς την κλείδα μου. Μια ιστορία για ένα εύθραυστο κορίτσι και ένα σκληρό αγόρι. TRY MY B...