08.Θα ήθελα να σε μάθω Harold.

2K 162 16
                                    

Ο Harry δεν έφυγε απλά απο το γραφείο μου σήμερα αλλά έφυγε γενικά. Δεν τον είδα καθόλου για την υπόλοιπη μέρα.

Το φιλί ειναι η μόνη μου σκέψει. Δεν μπορώ να συγκεντρώθω σε τίποτα.

Η ώρα είναι 15:45 σε 15 λεπτά θα μπορώ να φύγω. Τότε στο γραφείο μου μπένει ο Πατέρας του Harry. Αμέσως σηκώνομαι και στέκομαι όρθια.

"Γειά σας κύριε Styles."

"Γειά σου Young." Λέει ενώ έρχετε και κάθετε στην καρέκλα απέναντι μου.

"Θέλω μια χάρη Alessia; Alessia δεν σε λένε;" ρωτάει ευγενικά.

"Ναι Alessia με λένε"απαντάω ενώ κάθομαι και εγώ πια στην καρέκλα μου.

"Θέλω να οργανώσεις μια εκδήλωση για φιλανθρωπικό σκοπό. Ξέρω πως ο Harry θα πει να μην ασχοληθείς επειδή θεωρεί μαλακίες ολα αυτά αλλά θα ήθελα την βοήθεια σου"

Απογοητεύομαι απο αυτό που ακούω. Ο Harry δεν θέλει να βοηθάει.

"Ναι φυσικά και θα το οργανώσω."

"Τέλεια Alessia. Για οτι θες θα με βρείς στο γραφείο μου." Λέει και φεύγει απο το γραφείο μου.

Κάθομαι στην θέση μου και σκέφτομαι γιατί δεν θέλει ο Harry να κάνουμε μια φιλανθρωπική εκδήλωση.

Η ώρα είναι 4:30 όταν φτάνω στο διαμέρισμα μου. Το κρύο έξω ηταν απίστευτο.

Λίγο πριν βάλω το κλειδί στην πόρτα για να ανοίξω ο Harry βγένει απο το δικό του.

Φοράει μια μαύρη φόρμα Nike και ένα λευκό κοντομάνικο μπλουζάκι και στο χέρι του κρατάει μια μαύρη ζακέτα της ίδιας μάρκας

Μόνο που τον βλέπω κρυόνω.

"Harry που πας έτσι; έχει πολύ κρύο έξω."του λέω και αυτός χαζογελάει.

"Θα είμαι εντάξει Lessie."

Σιωπή μας πλακώνει. Στέκομαστε όρθιοι για ενα λεπτό χωρίς κανείς να μιλάει μόνο κοιταζόμαστε.

"Harry"σπάω την σιωπή "γιατι δεν θέλεις να οργανώσω την φιλανρθωπική οργάνωση;".

"Τι εννοείς; Ποιός σου το είπε αυτό;" λέει ενω σμίγει τα φρύδια του .

"Ο πατέρας σου ήρθε και με βγήκε πιο πρίν και μου το είπε. Δεν σου αρέσει να βοηθάς;"

"Φυσικά και βοηθάω αλλά όχι με αυτό τον τρόπο. Το μόνο που κάνει είναι να διαφημίζετε ο 'πατέρας' μου. Δίνω χρήματα σε ιδρύματα αλλά χωρίς να το ξέρει όλη η χώρα. Δεν το κάνει απο την καλή του την καρδιά αλλά απο κέρδος."

Try My Best Where stories live. Discover now