26. Μια καινούρια αρχή

1.5K 150 7
                                    

'You didn't actually love me, you only loved the way my love for you made you feel.'

6 μήνες μετά.

Alessia's POV

Έχουν περάσει 6 μήνες. 6 μήνες που δεν τον έχω δει. 6 μήνες που δεν έχω νέα του. Δεν ξέρω αν έχει προχωρήσει στην ζωη του αλλά είμαι σίγουρη πως το έκανε.

Εγώ δεν το έχω κάνει. Φυσικά και δεν θα μπορούσα να το κάνω. Τον αγαπάω. Και όταν με βρίσκω να κλαίω με βρίζω από μέσα μου για το πόσο ηλιθια φάνηκα. Πως μπόρεσε να πιστέψει κάτι τέτοιο για εμένα. Ο Zayn και εγώ μαζί; Ποτέ.

Έχω δύσκολη εγκυμοσύνη. Εδώ και ένα μηνα δεν δουλεύω πια. Η γιατρός μου μου είπε πως δεν πρέπει να κουράζομαι.

Ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό να το ρίξω. Δεν θα μπορούσα να το κάνω ποτέ αυτό.

Ο κ. Scott - ο οποίος επιμένει να τον φωνάζω Geoff- με βοήθησε πολύ δίνοντας μου καποια χρήματα τα οποία θα του τα ξεπληρώσω δουλεύοντας στην βιβλιοθήκη του.

Αυτός επιμένει πως έχει πολλά χρήματα αλλά δεν μπορώ να τα πάρω έτσι απλά.

Όταν αποφάσισα να του πω πως είμαι έγκυος χάρηκε τόσο πολύ που αμέσως με αγκάλιασε.

Όσο δούλευα στην βιβλιοθήκη ερχόταν σχεδόν 3 φορές την εβδομάδα και μιλούσαμε για βιβλία, ή με ρωτούσε για τα παιδικά μου χρόνια.

Του έλεγα μόνο πως ήμουν κλειστό παιδί και ιστορίες από το σχολείο. Δεν θα τολμούσα να του πω για τους 'γονεις' μου.

Και όταν σταμάτησα την δουλειά ήρθε κάποιες φορές να με δει στο καινούριο διαμέρισμα μου.

Όταν ο Harry με έδιωξε,την επόμενη μέρα κιόλας είχα φύγει από εκεί. Ζω πια στην άλλη πλευρά του Λονδίνου και ευχαριστώ τον Θεό που δεν τον έχω δει καθόλου πουθενά.

Όσο για την Rose, είμαι απογοητευμένη. Με έβλεπε, με έβλεπε μόνη μου να μην έχω έναν ώμο να ακουμπήσω αλλά δεν ήρθε να μου μιλήσει. Με απέφευγε σαν μια δειλή.

Δεν προσπάθησα να την πλησιάσω και να της μιλήσω. Αυτή αποφάσισε πως δεν με ήθελε στην ζωή της. Ούτε και εγώ την θέλω στην δική μου.

Το διαμέρισμα που νοικιάζω είναι στον 4ο όροφο μιας παλαιάς πολυκατοικίας. Δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά είναι ότι πιο οικονομικό βρήκα εκείνη την στιγμή.

Σήμερα είναι 9 Μαΐου.

Σηκώνομαι από το όχι και πολύ βολικό μου κρεβάτι και αμέσως πάω στο μικρό μου μπαλκόνι για να δω τι καιρό κάνει. Βρέχει όπως και όλη την εβδομάδα.

Try My Best Where stories live. Discover now