Chapter song : Skinny love - Birty
"Εγώ... Harry...κοίτα δεν..." πάω να πω αλλά με διακόπτει.
"Δεν μπορείς να με αγαπάς. Είπαμε. Είπαμε πως θα είμαστε μόνο φίλοι."λεει ενώ φοράει ένα μποξερακι.
"Δεν συμπεριφερόμαστε σαν φίλοι. Ακόμα και οι φίλοι με πλεονεκτήματα δεν ζουνε έτσι. Πιο πολύ μοιάζουμε με ζευγάρι. Ποιοι φίλοι κοιμούνται κάθε μέρα μαζί; Κάνουν τα πάντα μαζί; Δεν ξέρω γιατί μια ονομασία σε κάνει να φρικάρεις τόσο."
"Λες μαλακιες. Αν δεν είχα ανάγκες σαν άντρας δεν θα ασχολούμουν μαζί σου. "φωνάζει ενώ πλέον είναι απόλυτα ντυμένος.
Αουτς
"Μα μόλις με πηδηξες. Πιο πριν δεν κερδιζες κάτι." λέω πιο πολύ στον εαυτό μου πάρα στον Harry.
" Είσαι καλή στην πιπα. Και άσε που δεν έχω χρόνο να ψάχνω για γκόμενές. Η δουλειά δεν με αφήνει βλέπεις."
"Οπότε μου λες ότι με χρεισημοποιεις για τις καυλες σου; " τον ρωτάω χαμηλόφωνα και ακούω την καρδιά μου να σπάει.
" Αυτό ακριβώς. Οπότε σταματά να με αγαπάς."γελαει "Γαμωτο ακούγεται τόσο αστείο."
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και τυλίγω το σώμα μου με την κουβέρτα για να πάρω τα ρούχα μου από κάτω.
"Ωωω έλα ντρέπεσαι τώρα" λεει και τραβάει την κουβέρτα από πάνω μου. Μένω γυμνή και τρέμω. Νοιώθω όπως τότε.
Αναπνέω βαριά, περνώ τα ρούχα μου και πάω γρήγορα στο μπάνιο. Αρχίζω να κλαίω. Φοβάμαι. Νοιώθω σαν να με περιμένει ο Zayn από έξω. Ντύνονται και μετά ρίχνω λίγο κρύο νερό στο κόκκινο από το κλάμα πρόσωπό μου.
Ανοίγω την πόρτα και τον βλέπω να στέκεται όρθιος πέντε μέτρα μακριά.
Το βλέμμα του είναι διαφορετικό μπορώ να πω. Δεν είναι σκληρό όπως πριν. Μοιάζει μετανιωμένος μπορώ να πω.
Τον προσπερνάω χωρίς να τον ξανά κοιτάξω. Νοιώθω το χέρι του να ακουμπάει το μπράτσο μου και αμέσως τραβιέμαι μακριά του.
Γυρνάω τον κοιτάω και μοιάζει πληγωμένος με την κίνηση μου αυτη.
Το βλέμμα του όμως αλλάζει ξανά.
"Θέλω να μου δώσεις τα κλειδιά μου." λεει απότομα.
Τον κοιτάω στα μάτια. Ξέρω πως μοιάζω απίστευτα κουρασμένη και πληγωμένη αλλά δεν με νοιάζει. Θέλω να ξανά κοιτάξω ακόμα μια φορά τα πράσινα όμορφα του μάτια.
YOU ARE READING
Try My Best
Fanfiction"Μην με ερωτευτείς ποτέ. Σε παρακαλώ. Δεν θα ήθελα να σε πληγωσω. Είσαι από μόνη σου πολύ εύθραυστη." λέει ενώ χαϊδεύει τα χέρια μου, φιλάει τον λαιμό και πάει προς την κλείδα μου. Μια ιστορία για ένα εύθραυστο κορίτσι και ένα σκληρό αγόρι. TRY MY B...