Πριν διαβάσετε το κεφάλαιο θα ήθελα να πω ένα ευχαριστώ σε εσάς που διαβάζετε και που ψηφίζετε. Επίσης σας παρακαλώ να σχολιάζετε μην ντρέπεστε. Τα σχόλια βοηθάνε να ανέβει λίγο η ιστορία μου. Μπορείτε να σχολιάζετε και πάρα πάνω από μια φορά. Αυτά τώρα απολαύστε το κεφάλαιο.
_____________________________
Όταν ανοίγω τα μάτια μου είμαι σε ένα γνωστό - άγνωστο μερος. Κάτι μου θυμίζει το όλο στιλ αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ.
Μα ναι είμαι σπίτι του Harry.
Σηκώνομαι και βλέπω πως είμαι μόνο με τα εσώρουχα. Που είναι το φόρεμα μου; Το ψάχνω για λίγα λεπτά αλλά δεν το βρίσκω έτσι αποφασίζω να ανοίξω μια από τις ντουλάπες του δωματίου. Έχει πολλά ρούχα μέσα. Μάλλον είμαι στο δωμάτιο του. Αφού πιάνω μια μεγάλη άσπρη μπλούζα την φοράω και πάω να βρω το φόρεμα μου. Ανοίγω την πόρτα και πάω στο σαλόνι. Δεν είναι κανείς εδώ. Περπατάω και ανοίγω κάποιες πόρτες. Γιατί είναι τόσο μεγάλο αυτό το σπίτι είπαμε; Λίγα δευτερόλεπτα μετά βλέπω τον Harry στην κουζίνα. Έχει μια κούπα καφέ στο χέρι και κάθετε στο τραπέζι ενώ κοιτάει κάποια χαρτιά.
''Γειά'' λέω τόσο ψιθυριστά που πραγματικά δεν νομίζω να με άκουσε.
Αλλά με άκουσε και σήκωσε το κεφάλι. Με κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω.
''Καλημέρα πως είσαι; ''
''Καλα''
''Το βράδυ... Γαμωτο Less το βράδυ παραμιλουσες στον ύπνο σου και εκλαιγες δεν έλεγες να ξυπνήσεις. '' λέει ενώ με πλησιάζει.
'' Απλά είχα μια δύσκολη μέρα εχθές. Είμαι εντάξει τώρα.''απαντάω απότομα.
''Είσαι σίγουρη; Αν θες μπορώ να πω στην Rose πως θα φάμε αύριο μαζί.''
Rose; Που κολλάει η Rose; Θεέ μου πως το ξέχασα είναι τα γενέθλια της.
''Φυσικά και οχι'' σχεδόν φωνάζω 'Έχει γενέθλια. Ότι και να έχω θα μου περάσει. Η Rose είναι πιο σημαντική.''
''Alessia.''λεει ενώ βάζει το χέρι του στο μάγουλο μου. '' Κανεις και τίποτα δεν είναι πιο σημαντικο από το να είσαι εσύ καλά. Θες να μιλήσουμε. Τι έγινε εχθές; Όταν σε βρήκα έτσι στο μπάνιο νόμιζα πως... '' Σταματάει και το σκέφτεται. '' Less. Πως έλεγαν τον μαλακά που σε... Γαμωτο που σε ακούμπησε. Zayn. Τον έλεγαν Zayn. Αυτός είναι; Ο μαλακά από εχθές; '' φωνάζει στο τέλος.
''Όχι φυσικά και οχι'' λέω ψέματα '' Tον λένε Zed αυτόν που.... Και '' Γαμωτο τι να του πω. Ο Zayn είναι επικίνδυνος και αν ο Harry πάθει κάτι εξαιτίας μου δε θα το συχωρέσω ποτέ αυτό στον εαυτό μου.
ESTÁS LEYENDO
Try My Best
Fanfic"Μην με ερωτευτείς ποτέ. Σε παρακαλώ. Δεν θα ήθελα να σε πληγωσω. Είσαι από μόνη σου πολύ εύθραυστη." λέει ενώ χαϊδεύει τα χέρια μου, φιλάει τον λαιμό και πάει προς την κλείδα μου. Μια ιστορία για ένα εύθραυστο κορίτσι και ένα σκληρό αγόρι. TRY MY B...