8. Bölüm -Manita manita ! Yavuklu !-

25.4K 643 143
                                    

"Hey, Zeynep. Nereye gidiyorsun yea?" diyor Kerem kolumdan tutup kendine çevirirken. Aramızda santimetreler kalıyor.

"Gidiyorum işte, bırak kolumu !"

"Bırakmıyorum ! Hadi yürü dönelim."

"Kerem !" diye bağırıyorum. "Hiç bir yere dönmüyorum ben banane !" 

"Dönmüyor musun?"

"Hı-hı."

"İyi o zaman."

Tam Kerem pes etti geri dönecek diye üzülürken  Kerem'in güçlü kollarıyla beni sırtına alıyor.

"Ya Kerem ! İndir beni ne yapıyorsun ?!"

"Valla güzelim bunu sen istedin. Hiç boşuna mızıklanma."

Kendi ayaklarımla değil, Kerem'in kollarıyla kamp alanımıza . . 

dönmüyorum ! Ah, gerçekten böyle olacağınımı düşündünüz? Tamam ben düşündüm çünkü bu benim hayalim. Ama tabiki ben oradan uzaklaşınca hepsi arkamdan bön bön baktı. Yani ben onlara bakamadım çünkü inat değil mi? İnat ! Düz ilerledim yoluma. Ama tabiki göt korkusundan ışıkların görüldüğü yere kadar geldim ve durdum. 

Şuanda bizim kampın yapıldığı ışık gelen yerde bir ağaçta köşesinde oturuyorum . Resmen hepsi öküz, odun , hödük ! Tamam Kerem'i bıraktı. Can ?! O kadar senelik dostuna, bir 'Gitme' bile demedi?! Ama yook. Bunların benim değerimi anlaması için kaybolmam falan gerekiyor tabi. Ama bende göt korkusu var kardeşim ! Bu saatte, ormanın derinliklerine gidecek kız anasının karnından çıkmamıştır daha !

Birde esiyor. Etrafta da baykuşların sesleri var. Aferin Zeynep. Orda atar yapıp mis gibi çadıra girmek yerine daldın ormana ! Tövbe tövbe ya. 

Kerem vardı öncekin de yanımda da . .  ya düşüne Zeynep ! Düşünme artık Kerem'i. Yani düşünebilirim canım. O benim arkadaşım ! Just Friends ayağı yani. 

Bacağımın üzerinde hissettiğim kırpıntıyla hemen bir çığlık atıp ayağa kalkıyorm. Ayağımdan düşüp ters takla atan beyaz pofuduk şeyler bir küfür savuruyorum.

"Franky?!"

"Mıyak."(Bu Franky'in sesi oluyor dgdg.Hamsterler nasıl ses çıkarıyor bilmiyorum:d)   

"Şebek yia."  diyerek Franky'i elime alıyorum ve eski yerime geçiyorum. "En azından sen beni merak ediyorsun be Frank. Sen de olmasan kim düşünecek beni?"

"Mıyaak."

"Hah. Kerem mi? Saçmalama Frank. O beni takmıyor bile."

"Mıyak mıyak."

"O beni çok seviyor, sadece ne yapacağını şaşırdığı için mi peşimden gelmedi diyorsun yani?" diye soruyorum. Hah, evet. 2 mıyak sesinden bu kadar anlam çıkarıyorum. Buna da bir alkış !

"Mıyaaaaaaaaaaaaaak."

"Hayır mı? Ne diyorsun oğlum. Düzgün konuşsana." 

Evet, Franky erkek. Zaten anlamışsınızdır da neyse. Tüm kız hamsterlere çaksın diye erkek almıştım. Nihahaha.

"Mıyak."

"Franky biz böyle değildik ya. Daha iyi anlaşıyorduk senle."

"Mıyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak !"

"Lan oğlum sessiz dur. Yerimizi ifşa edeceksin." diyorum Franky'in yüzünü kaparken .Ağzı nerde bilmediğim için. 3 senedir Franky bende ama hala ağzının nerede olduğunu bulamadım. Bir ara götüne bile bakmıştım. Bazılarının ağzı götünde olur ya. Sonuç olarak elime sıçmıştı yani önemli bir şey değil.

Anlaştık?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin