20.6K 421 85
                                    

Öncelikle herkese s.a ! Bölüm sananlar için üzgünüm ama böyle bir yazı gerçekten gerekliydi -_- Bildiğin 'teşekkür' yazısı işte nesi gerekli?' dediğinizi duyuyorum? Ama diğer hikayelerimin votelerine bir göz atarsanız ne demek istediğime anlayacaksınız bence.  Neyse, konuya gireyim. Şuan ':D' koymamak için zor tutuyorum ama bu bir ciddili konuşma olacak !! İşte. Çook çok çok teşekkür ederim. Nasıl teşekkür edeceğimi bilmediğimden genelde günde 2 tane, ya da günde, ya da iki günde bir bölüm atıyorum. Umarım voteleriniz ve yorumlarınızın karşılığını verebiliyorumdur. Önce voteler 50 oldu. Şaşırdım. Baya şaşırdım hatta. Ardından 60-70.  Çıktıkça daha çok  yazasım geldi. Çünkü hikayeye başlarken böyle bir tepki olacağı aklıma gelmezdi. Bir bakmışım 150-200.  Hatta Anlaştık'ın girişimsi gibi bir şeyi 262 olmuş. Dedim oha n'oluyoruz? Vote ya da yorum peşinde değilim ama mesela ilk hikayem olan Tesadüf mü Kader mi de çok az vote vardı. Diğerlerini okurken , diğer hikayelerin votelerinizi gördükçe özenirdim.  Ama her şey vote ya da yorum değil. Fakat yine de insan görünce seviniyor ne bileyim mutlu oluyor. Daha çok yazası geliyor.  Bana da aynen öyle oldu işte. Ne diyebilirim ki, minnettarım. Hatta o yorumlar . . o samimiyet. Öpesim yiyesim geliyor ama orucum bozulur ! :D Ayrıca hikayelerini çok beğendiğim kişilerinde okuması beni şaşırttı cidden. İyi ki varsınız ya. Duygusallı konuşma ühühü. 20-30 en fazla 40 voteden bu kadar çıkış gerçekten . . . Tamam gözlerim dolmadan gidiyorum ben !

Bu arada ithaf almıyorum artık istemezseniz..? 40'a kadar dolu. Ki benim sağım solum belli olmadığından daha fazla bölüm yazamayacağımdan korkuyorum. Konu bulmak en büyük sıkıntım çünkü.  Umarım 40. bölüme akdar geliriz ya görürüz orları. 

Bir de fragman çıkmıış :O Yerun ! Çok hoş güzel olmuş yani :D

Bu arada bölüm hakkında konuşmak istiyoruum, öncelikle sonu çok saçma gelmedi bana. Umarım hikayede öyle bir saçmalık  yapmam. Haa, Güneş'i sokayım mı diziye ahihoa? Ama tabiki Kerem'in ikizi olmayacak! Ay çok saçma olur tövbe tövbe. İnşallah kafama saksı düşmezde yapmam öyle bir şey :DdD Dizide sevişme olsaydı hoş olurdu güzel olurdu RTÜK'müş bahane hah. Neyse. 

Hikayeden beklentilerinizi, neler olmasını istediğinizi yorum olarak yazabilirsiniz. Cevapalrım, sevinirim . . . "Hankermylife"  Anladık sevişme istiyorsun tamam kaç bölümdür yorumlarda kafamın etini yedin ahihoha. Şimdilik olmayacak ^^ :P Piç smayl.

Bir şey daha diyecektim unuttum. 

Neyse. Bu arada bölümü yazsaydım kesin kesit paylaşırdım ama maalesefki yazamadım. Ama şöyle bir kısım yazmayı planlıyorum. 

"Aaaaaa!!"

Can'ın kız gibi çığlığı kulaklarımıza dolarken hepimiz ona dönüyoruz. Melis aceleyle Can'ın yanına geçerken bende diğer tarafına geçiyorum.

"Can n'olduu?"

"Bacağım! Ay kırıldı kesin kırıldı aa !"

Can yolun ortasında bağırmaya devam ederken gevurlar bize bakmaya başlıyor. Türkçe anlamadıklarından mı bakıyorlar yoksa Can'ın mallığına mı bilemiyorum!

Kerem Can'ı bir yere oturtup karşısına geçiyor. "Ayakkabını çıkar."

Can ayakkabısını çıkarır çıkarmaz herkes garip bir tını çıkartıp burnunu kapıyor. Ardından Can çorabını çıkartıyor.

"Can bu koku ne yaa?!" 

"Ya abicim ne yapayım? Terlemişim."

Kerem gözlerini devirmekle yetinirken Can'ın terlemiş ayağına dokunuyor. İğrenç !!

"Burası mı?" diye soruyor Kerem Can'ın ayağını gösterirken.

"Hı-hı."

Kerem gösterdiği yeri sıkarken Can tiz bir çığlık  atıyor. Benle Melis kulaklarımızı  kapatırken etraftakiler  artık etrafımıza toplanmış oluyor. Kerem onlara ingilizce bir şey söyleyip yolluyor. Bak yine anlamadım ne dediğini!

"Lan hamile karılar gibi bağırıp durma !"

"Ya ama--"

Bunun gibisinden. Dediğim gibi yazmadım. Bu sahne böyle de olmayabilir,olmayadabilir.

Neyseee uzatmadan ben kaçıyorum, öptüm Anlaştık okurları! Anlaştıkorler dsgsdfgsdfg

Multiii^^

Anlaştık?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin