31. Bölüm -Yani ben,yani sen,yani biz-

19.7K 658 203
                                    

Ehehehe,31. bölüm, cenabet bölüm! :D  Umarım önceki bölümü telafi edebilmişimdir:) Komiklikten.. romantikliğe doğru iniyor bölüm. O romantiklik kısmını pek yazabildiğimi sanmıyorum ama karaladım bir şeyler :d Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur ! İyi okumalaar, şarkıyı söylediğim yerde açarsanız daha makbule geçer :D

Yemin ediyorum şuan yanımda Adrina Lima sönük kalır yani ! O derece değil de . . . güzel bir kız, tamam şey . Orta güzellikte bir kız yanımda sönük kalır! Benim fiziğim bu kadar iyimiydi ya?  Tabi iyidi! Koskoca Zeynep Güzel Yılmaz Varol'un fiziği mi kötü olacak ? Tamam biyoloji kimya falan pek o kadar iyi olmayabilir ama.. fiziğim yeter ! Fizik iyidir.  Biyolojiyle kimya önemli değil. Fizik. Zeynep Güzel Yılmaz Va.. lan şimdiden 3 soyadım var evlenince ne olucak? Soyadımı söylemeye üşeniyorum. Sadece Zeynep Güzel'de diyebilirim ama diğer 2 soyadımla benim bir geçmişim var ! O 2 soyadın benim için değeri var! Mesela Güzel'den başlayalım.

Güzel. Tabi ki de benim kadar güzel. Benim kadar güzel bir kıza Güzel soyadı yakışır değil mi ahah. Tabi ki! Aslında evleneceğim adamın soyadı Fizik olabilir. Çünkü bu kadar fiziği güzel bir kızın soyadı Fizik olması gerek değil mi?  Düşünsenize, hani böyle resmi yerlerde Bayan , Bay diye hitap ediyorlar ya. Bayan Fizik. Ah, tabi ki ben ! Ama Sayer de fena değil ama.. Zeynep! Sayer'e ne ara geldi konu? Öyle bir şey olmayacak. Soyadlarına asla 'Sayer' kısmı gelmeyecek. .  Tamam sıra Yılmaz'a geldi.

Yılmaz. En klişeden başlayıp Zeynep Yılmaz asla yılmaz diyerek hayattan soğumanızı sağlıyorum! Yılmaz'da anamın soyadı hani. Annemin kızlık soyadı önemlidir! Babam olduğunu bilmeden önce Yılmaz soyadını az kullanmadım yani! Tamam Yılmaz'da pek  durmuyorum. Ve sıra Varol'da..

Varol. Söylemeden edemeyeceğim en sevdiğim soyad Varol'dur. Yani koskoca holgind'in ismini , ismimin yanında taşıyorum! Varol Holding. Bak bak asilliğe bak. Utanmasam asıl soyadımı Varol yaptıracağım ya. . Tamam Zeynep kaptırma kendini! Üvey babanın soyadı o senin! Annem de işini iyi biliyor ya.  Ben de kendime güzel soyadlı bir koca bulmalıyım. Fizik iyiydi ama..Saye.. Hayır Zeynep! Sayer değil! Aklına getirme artık!

Derin bir nefes verip düşüncelerimden kurtuluyorum. Ama Fizik soyadı güzel bak. Bir ara facebook'ta arama yapayım. . 

Hafif sağa dönerek elimi yandan 'Bende burdayıağğm!' diye bağıran kalçama elimi koyuyorum. Biraz kendimi inceliyorum. Siyah yakıştı bana.. İlk defa da bacaklarımı sergilemeyen bir elbise giydirdiler. Tebrik ediyorum bu ikiliyi!

"Aaiy Zeey!"  diyor Yağmur beni süzerken. Oh, süz süz . Beden kimin ki zaten? İzin almak yok ki hiç zaten! Koyunum ben zaten süz . "Kerem'in gözü dönecek gözü."

"Ya siz.. Nereden öğrendiniz Kerem'in  Yeşim'le gideceğini?" diye soruyorum.

Begüm tabi Kerem lafını duyunca hızlıca makyajını bitirip bize dönüyor. Zaten konu Kerem ve bensem, Begüm en önemli işi olsa bile bırakır gelir. 

"Zeynep'çim. Benim o kadar yıllık arkadaşım. O kadar yıllık olmamıza rağmen beni hiç tanımamış güzelliğim. Kıvırcığım. Sence benden kaçar mı?" diyerek o göz işaretini yapıyor. O göz..  "Ayrıca ben ayrıntılarıyla 'başkasından' öğrendim!  Sen anlatmadın ! Başkasından öğrendim ben !!  Acayip sinirliyim sana Zeynep.  Emir'le gidiyorsun baloya yaa?"

Şimdi 'Hıı öyle oldu' diye geçiştirip gidersem sanırım ecelim Azrail'den değil Begüm'den olur. Zaten Azrail gibi kız. Şöyle siyah bi kapşon.. Olabilir aslında. 

"Ya. . Emir geldi yanıma. Teklif etti. Biliyorsunuz lisenin başından beri kesiyordum çocuğu biliyorsunuz.  İşte bende kabul ettim." diyerek kanepeye geçiyorum.  Ne rahatmış bu kanepe ya. Beğendim, sevdim bunu. Bu ne zamandır benim odamda lan?

Anlaştık?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin