S.a benim gececi mümin kardeşlerim! Aslında çok güzel bir piano fon müziği eklemeyi planlıyordum . . . ne oldu sizce? Bulamadım. Neyse ! Multi bölümden ehehe. Dış bağlantıda da bir gif var bakın derim^^ İşte. Neyse . .. . . . Umarım bölümü beğenirsiniiz. :)
Can
Yemin ediyorum o adamın küfürlerinden ve kovalamasından ne araya kaçıp hastaneye geldik, midemizi temizlettik bilmiyorum. Yani adamın küfür ettiğinide pek anlamadım ama fuck muck falan dedi. Fuck'u da biliyoruz heralde! Adam o yaşında neler biliyor cidden. Bu yol hiç iyi değil! Amcalarımız böyleyken bize terbiyeli olun diyorlar. Bak bak, bide büyüklerinden örnek al diyorlar. Lan zaten babam da küfür edip duruyordu. Annem de ondan görmüş zaten . Ona bir kere 'Anne baksırım nerdee?!' diye sorduğumda 'Götümde ' demişti lan. 'Baksır mı giyiyon sen anne? Fazladan şeyin mi çıktı?' diye sorduğumu hatırlıyorum. Terlik gelmeden kaçtım Allah'a şükür! Ablam da imanlı kız ama sinirlenince durdurana aşk olsun!
Böyle de çok güzel bir ailenin çocuğuyumdur övünmek gibi olmasında yani! Aiy nazar değecek şimdi dur.
"Ya Can . ." diyen Melis'e dönüyorum. Bakışlarını takip ettiğimde Kerem'e baktığını görüyorum. Sonra tekrar Melis'e bakıyorum. Lan kuzenine aşık mı olmuş bu?! Dur Can, sakin ol. Belki yanlış anlamışsındır.
"Hı?"
"Kerem'e bak."
Kerem'e mi bakayım? Bak bak bakışa bak! Resmen çatılmış çocuğa yaa!
"Ne olmuuş!" diye soruyorum imayla.
"Bir de Zeynep'e bak." diyor Zeynep'i gösterirken. Aha şimdi de Zeynep'e aşık oldu. Bu iş hiç iyiye gitmiyor. Lezbiyen yolunda ilerlemesin kız Kerem'e aşık ol Melis Kerem'e !!
"Ne olmuuş?!"
"Ya işte. Kaç gündür operasyon moperasyon falan diye geçiniyoruz da. Ciddili işe el atmamız gerek Can."
"Nasıl olacak o?"
"Alıcaz karşımıza şimdi. Koyucaz açıktan açıktan konuşucaz !"
Vay be, kız aşık olduğu iki kişiyi birleştirmeye çalışıyor. İlginç!
"Tamam ben Zeynep'i alıyorum o zaman?"
"Olmaz!" diyor aniden. Ya şimdi Kerem'e mi daha çok aşık Zeynep'e mi? Ama Zeynep'le konuşmamı istemediği için . . . Kerem? Yook. Dur. kafam karıştı lan. Şimdi Zeynep'le konuşmamı istemediği için bu onu Zeynep'le konuşmak istiyor yapar. Bu durumda Zeynep'e daha çok aşık oluyor. Ama insan aşık olduğu kişinin yanında utanır düşüncesini ortaya koyarsak . .Kerem'e aşık , onunla konuşamıyor çünkü utanıyor? Hııııııııııı! Ama şöyle bir şeyde var tabii. . Beni Zeynep'ten kıskandığı için konuşma mı istemiyor?! "Şşşt, Can."
"Hı?"
"Kız kıza,erkek erkeğe olmamız lazım." diyor. "O yüzden Zeynep'i ben,Kerem'i de sen al."
Şimdi Zeynep'e mi daha çok aşık Kerem'e mi? Sorsam çok mu tuhaf kaçar?
"Hıığ,tamam."
"Hadi Zeynep bende." diyerek Zeynep'e doğru ilerliyor. Tamam,artık çıkardım! Buldum tamam,hazır mısınız?! Açıklıyorum!
Zeynep'in yanına hızla gittiği için o bunu onla konuşmak için heveslendiğine yol açar. Ama utanma şeysi ortaya gelince . . O kısmı şöyle düzeltiyorum 'İltifat gelince utanır' . . Kerem'i bana kakalayıp Zeynep'i kendine aldığı için, Melis Zeynep'e daha çok aşık!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaştık?
Romance"Eğer 18 yaşında , sevgilin olmazsa , yalnız olursan, benimsin." "Benimsin?" "Evleniriz yani. Sonsuza kadar benim olursun." "Be-" "Anlaştık mı?" "Peki . . Anlaştık ."