Daha dün paylaştım bugün de yb paylaşıyorum böyle yazar nerede gördünüz siz, hı?! :D Değerimi bilin yaniii . Bir sürpriz yapıp akşama bile yb koyabilirim ! :P Neyse heyecanlandırmak gibi olmasın. Ama voteleri ve yorumları görünce götüm tavana değiyor resmen sdfsdgsdfgdf Yani kalkıyor anlamında neyse.
Multimeadi'da parti girlslerinin elbiseleri var. Altlarına hangisi kimin elbisesi olduğunu yazdıım ! :D Çok konuşmayam hadi, keyifli okumalaar :D
Can
Zeynep'in kolundan çekiştirip, Kerem gelmeden götürmeyi planlasamda karşımda yüzü kasılmış bir Kerem Sayer görmemle olduğum yere çakılıyorum. Ama şimdi bittik. Hadi beni bırak, şu arkadaşının ölü bedeni çıkacak ya. Can Ertaş (19) en yakın arkadaşının, en yakın arkadaşını kıskanmasıyla en yakın arkadaşının bir aradakaşını öldürdü. 1 sn. En yakın arkadaşım, en yakın diğer arkadaşım. En yakın diğer arkadaşım en yakın arkadaşımı kıskanıyor ? En yakın arkadaşım Zeynep, en yakın diğer arkadaşım Kerem. Kerem Zeynep'i . . Kıskanıyor ?! Kerem Zeynep ' i kıskanıyoor ! Aboo ! Şuan şurada halay çekerim ben bu haberden sonra ! Tey tey tey.
"Öhöm. Öhöm merhaba ." diyor Kerem araya girerek. İşte budur ya ! ElÖk tahminimden daha hızlı mı birleşiyor ne ?
"Kerem ?"
"Efendim Zeynep?"
"Sen . . senin burada ne işin var?" Ardından arkasından gelen Melis'i görerek cümlesini düzeltiyor. "Sizin burada ne işiniz var ?"
"Ben-" diye söze başlıyor Kerem fakat Melis bölüyor.
"Biz uçağı kaçırdık. Ve sanırım uzun bir sürede burdayız."
Melis'e baktığımda bana göz kırptığını görüyorum. Bu iş bu kadardır bebekler ! Melis'e hayali 'çak' işareti yolluyorum. Elimle çak işareti yapıyorum ama boşluğa. Melis anlamayınca tekrar yapıyorum.
"Can ne yapıyorsun ?"
Zeynep'in sesiyle hemen havadaki elimi indiriyorum. "Iıı şey ya. Ben , rüzgar hangi tarafa doğru esiyor diye . . Şey ediyordum. Ama anlayamadım ben en iyisi tüküreyim."
Kafamı hafif kaldırıp yukarı doğru tüküyorum. Tükürüğümün sağa veya sola gitmesi lazımken , burnumum tam üzerine düşüyor.
Başımı yavaşça eğiyorum. "Sanırım rüzgar falan esmiyor. "
Diğerleri benim bu halime kıkırdayken Kerem'in kasılan yüzü hala aynı. Melis'e baktığımda o bile gülüyor. Ona bir bakış atıyorum. Şuan yere yatıp 'Bir bakış attın, kalbimi yaktın ' diyerek kalbini tutması gerek.
Melis ona baktığım bakışı görünce hemen yüzünü nötr yapıyor. Ona kaşlarımı çatıyorum . O da 'Yaa ben bir şey demedim ki amaa' bakışı atıyor. Ayıptır söylemesi bu bakış atma işini Zeynep kankimden öğrendim.
"Eee, bence bir ara oturup konuşmalıyız hep beraber. Hem Zeynep beni arkadaşlarıyla da tanıştırır." diyor adını bilmediğim sakallı çocuk.
"Bence de bence de " diyerek araya katılıyor Kerem . Nihaha Kerem Sayer ! "Hatta bu gece buluşalım ha ? Çok güzel bir gece kulubu biliyorum. "
"Aynen ya. Gece kulubu iyidir."
"Normal bir yerde yemek yesek ? " diyor Zeynep.
"Aaa Zeynep. Zaten arkadaş gelmiş. Eğlenelim işte !" diyorum hemen. ElÖk'ün ilk eğlencesi ay dur heyecan yaptım. Kendi sevgilimle buluşsam bu kadar heyecanlanmam lan !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaştık?
Romance"Eğer 18 yaşında , sevgilin olmazsa , yalnız olursan, benimsin." "Benimsin?" "Evleniriz yani. Sonsuza kadar benim olursun." "Be-" "Anlaştık mı?" "Peki . . Anlaştık ."