Evet,gençler. Herkese s.a . Başımın acayip ağrıdığı günlerden birindeyiz. Neyse . . Aslında yb dün gelecekti. Yine iki bölüm olacaktı günde. Ama hastaneye gitmek zorun kaldıım. Geç geldim ve paylaşamadım. Bugünde sabah paylaşırdım ama zorla pazara indiğimden olmadı. İşte, bol ZeyKer, Melcan'lı bir bölüm oldu. Multimedia'da da MelCan gifi yapmaya çalıştım ama olmadı ya. Neyse, olcak olcak. İtinayla Zeyker,MelKer,ZeyCan, MelCan gifi kabul edilir.. Hihi, tamam. Bugün yb gelir mi bilmem. Dediğim yine başım ağrıyor ühühühüğ . O yüzden komikli yazabilir miyim bilmem. Umarım bölümü beğenirsiniz, keyifli okumalar^^
Zeynep
Kerem kaşları çatıyor ve ben onu pür dikkatle izliyorum. Dışımdan sakin durduğuma bakmayın içimde tam bir fırtına kopuyor ! Acayip heyecan yaptım şu anda. Tamam Zeynep, düşün. Hatırlıyorum derse ne diyeceksin mesela.
"Ah,hatırlıyor musun? Ne güzel. Harika öpüşmüştük değil mi? Çok iyiydi ya. Gerçekten bir ara tekrar yapalım" mı diyeceksin? Tabi ki öyle demeyeceksin ! Tamam, ne diyebilirim kiağ?
"Iıığm,şey.Güzel miydi?"
Ah Zeynep, gerçekten mi? İlk öpücüğünü alan sensin ama "Güzel miydi" sorusunu cevaplana o ? Beyin hücrelerimi söküp hayvanlara atın aa!
"Beklemiyordum ama, hoştu sanırım."
Bu olabilir. Ama yok olmaz bu, hoştu dersem o daha çok öpmek ister beni. Eee, daha ne bekliyorum? Dudaklarını dudaklarımda hissetmeme ne demeli peki? Neden ona bakarken gözlerim hep dudaklarına kayıyor lan ! Tamam Zeynep . . Şöyle deneyelim.
"Sarhoştun zaten, boşver gitsin."
En iyisi bu ! Yani, sanırım. . Eee hatırlamıyorsa ne yapacağım?
"Hatırlama zaten gerizekalı ! Sen benim dudaklarımın tadını nasıl unutursun lan !" diye küfür edip arabanda inebilirim tabi. Bu da bir seçenek. Yani ah, hadi ama. Ben unutalacak bir kız mıyım?
"Iğm ..." diyerek düşüncelerimi bölüyor Kerem. Daha ne diyeceğğime karar vermemiştim ! Ama şimdi 'Kerem 2 dakika bekleyip sonra söyler misin cevabını, söylediğin şey karşısında ne söyleyeceğimi düşünüyorum' mu diyeceğim?
Tamam verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim. Yüzüne soğuk bir su ile uyanıp ardından soğuk bir havuza düşünce böyle oluyor !
"Sanırım . . . " diyerek bana bakıyor. Aha kesin hatırladı ! "Hatırlamıyorum."
Ağzımdan derin bir 'oh' sesi çıkarken Kerem kaşlarını çatıyor. Sevişiyormuş gibi 'oh' sesi çıkarırsan tabi bakar gerizekalı ! Neyse . .
"Hatırlamam gereken bir şey mi var ?" diye soruyor.
"Evet, canım var. Öpüştük mesela ? Hatırlıyor musun, ha?"
"Ağm, hayır yok."
"Bence var."
Kaşlarımı çatarak bende ona bakıyorum. Biliyor işte ! Ağzımdan zorla almak için yapıyor bunları !
"Neden böyle düşünüyorsun ki?" diye soruyorum. Hah, o kadar film izledim ben. Bu işleri biliyorum yani.
"Çünkü hatırlamadığımı söyleyince rahatladın. Bir şeyler hatırlar gibi oluyorum. Yağmur var . . Yağan yağmur. Birde , bir kız."
O kız beniğm aptal !
"Sarışın sanırım."
Hönk? Sarışın?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaştık?
Romance"Eğer 18 yaşında , sevgilin olmazsa , yalnız olursan, benimsin." "Benimsin?" "Evleniriz yani. Sonsuza kadar benim olursun." "Be-" "Anlaştık mı?" "Peki . . Anlaştık ."