38. Bölüm -Good girl Zeynep ws Bad girl Zeynep-

12.4K 624 228
                                    

S.a! Sormadam söyleyeyim. Hayır ölmedim, yaşıyorum. İyiyim eyw. :D Gif yaptım ^^ Bölümün nasıl olduğu hakkında hiç bir fikrim yok ama kısa olduğunu kabul ediyorum:'(  Burdada söyleyecek bişey bulamıyorum artıkda buraya da yazmayınca çok boş hissediyom sdfSD:F Neyse, keyifli okumalar^^

Kerem önümde yüzükle beraber diz dökerken bende ona mal gibi bakıyorum. Yani şey, öyle değil. Bildiğin mal gibi. Gözler  2 karış açılmış. Kaşlar 10 cm havaya kalkmış, alın kırışmış, ve ağız açık kalmış. Benim deyimimle mal bakışı. Üçüncü tekil sahış deyişiyle ‘Zeynep Kerem’e mal gibi baktı’. Ama burada Kerem mal olmuyor. Demek istediğim .. burada mal ben de değilim ama yüzüm mal. Ben bunu anlatamayacağım neyse.

Her şey o kadar güzel ki resmen Kerem’in bana bir şey söylemeden o kadar gün beni bıraktığını unutacağı---Hey! Kerem bana hiçbir şey söylemeden o kadar gün beni bıraktı! Ben o kadar kötü düşünceye düşerken şimdi gelmiş ben ona evet mi diyeceğim? Hah tabi ki evet diyeceğim!

Ama gurur? Gurur bu. Kadınlık gururu. Öylece çöpe atamam. Adam gelsin beni sınavda yalnız bıraksın ve ben evet mi diyeyim? Yani dışarıdan geçen biri ‘Hayır’ dediğimi görse yanıma gelip işkence ettirerek ‘evet’ dedirttirir tabi. Mesela ben öyle yapardım. Etraf öyle güzel ki. Her geçen bakmadan edemiyor.

Işıklar,çiçekler,yazılar,resimler. Ve yüzük! Bu yüzüğü parmağımda görmek için evet der insan. Ama ben Kerem’i sevdiğim için evet derim. Ama gurur? YGS bu öylesine bi sınav değildi.  Ama yüzük bu yani o da ..

O değil de doğum gününde telefon, araba ve muhteşem bir evlilik teklifi alan ilk kişi olabilirim. Ahaha. Zeynep Güzel Yılmaz Varol (Fizik) doğumgününde … Bir saniye. Şimdi evet dersem soy adlarıma Sayer ekleniyor? Sayer. Zeynep Güzel Yılmaz… Ya ben onları söylemeye üşeniyorum bir de Sayer geliyor ya!

Her neyse. Odaklan Zeynep. Şuan Gölyazı’dasın. Karşında Kerem diz çökmüş harika bir yüzükle evlenme teklifi ediyor.  .

İçimde ki good girl ‘Oh come on Zeynep. Kerem Sayer bu! Hayır mı diyeceksin?’ diye bağırıyor. Neden Zeynep’ten sonra Türkçe derseniz, içimdeki good girl’de benim İngilizcem kadar konuşabiliyor.

İçimdeki bad girl’de ‘Hayır de Zeynep! O seni baştan terk etti! Şimdi hiçbir şey olmamış gibi evet diyemezsin’ diye gürlüyor. Belirtmek isterim, içimdeki bad girl siyah giyinimli ve piercingli çok cool bir kız.  Kolları façalı falan. Uyuşturucu kullanıyor.  Ben de diyorum geceleri niye benim kafa böyle?

Good girl’de kendi halinde takılıyor. Pek onu takmasamda hep o şıllığın sözünü dinliyorum. Ama bu sefer öyle olmayacak! Olmamalı!

İçimdeki bad girl birden tekrardan konuşmaya başlıyor. 'Hayır de Zeynep! Deli misin? Sınav sonuçların yakında açıklanacak ve düşük alacağından eminim!'  

Tam içimde ki bad girl'e cevap verecekken good girl devreye giriyor. ' Hayır dersen ne kazanıcaksın Zeynep? Hiç bir şey..Sadece Kerem'i kaybedersin. Etrafına bak!'

'Ama Kerem hatalı aptal kız!'

'Herkes hata yapar!'

'Ama bu konu da değil! Zeynep, hemen hayır de ve oradan ayrıl!'

'Evet de ve ona sarıl' 

Derin bir nefes veriyorum. Adeta içimde good girl , bad girl kavgası var. Good girl Zeynep ve Bad girl  Zeynep! WS!!

Anlaştık?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin