34. Bölüm -Ben..Ben hamileyim!-

18.3K 630 251
                                    

Herkese s.a! Aslında bölümü yarın öğlen gibi paylaşıcaktım ama beklediğinize değecek bir bölüm olmadığını anlayınca hemen düzeltip paylaşmak istedim!1!1 Gif bölümden ehiha. 

Şarkıda şiddetle önerilir !! SD:fSD:d Geceleri o şarkıyla kafa bulduğum doğrudur ahaha tamam dalga geçmeyin ama çok güzel değil mi ya? Pudiing pudiing , pudding puddinng, gıga puddiing heyo! dsşalgildsdf tamam sustum :DD

Evden, bahçeye çıktığımız da hala elimde ki direkle kovalamaya devam ediyorum. Begüm yalvarırken Can'da çığlık atmaya devam ediyor. Bu sırada Yağmur ortaya çıkıyor ve 3 silahşörler gibi kaçmaya başlıyorlar. Can orta da, Yağmur ve Begüm yanında kaçıyorlar. Can kaçıyor mu ayaklarını poposuna mı vuruyor bilmesem de, son hızla onları kovalamaya devam ediyorum.

Havuzun baş ucuna geldiğimiz de, hepimiz havuzun başın da  dönmeye başlıyoruz. Sıra haline girdiğimiz de, benim muhteşem aklım çalışıyor. Hemen geri dönünce Can'la burun buruna geliyoruz. Gözlerimi kısıp ona bir bakış attığım da direği işe sokuyorum fakat Can'da direği tuttuğunda Survivor'da ki birbirine suyu düşürmeye çalışan rakipler gibi savaşmaya başlıyoruz.

"Çek lan şu elini direğimden !" diye bağırıyorum en sonunda. Can bir ucundan, ben bir ucundan çekmeye başladığımız da Can'ın benden daha güçlü olduğunu fark ediyorum.

"Sen çek!" derken direği öyle bir çekiyor ki, direk onun elinde kalıyor. Ben de havuza düşmemek için dengemi sağlamaya çalışıyorum. "Ha-hah ! Direk ben de Zeynep hanım !" diyor. Beklemeden kaçmaya başladığım da bu sefer Can'la rollerimiz değişiyor.

Çığlık atmaya başladığım da Can elindeki direği bırakıp ellerini belime doluyor ve ben ne olduğunu  anlamadan beni havuza atıyor. Havuza düşerken ağzımdan öyle bir çığlık çıkıyor ki, Melis ve Kerem dışarı çıkıyor.  

"Can!" diye öyle cırlıyorum ki, bu benim sesim mi diye düşünüyorum. Begüm ve Yağmur kahkaha atmaya devam ederken Can'ın direkle onlara doğru gitmeye görüyorlar ve  onlar da havuza atlıyorlar.

Bu sefer gülme sırası Can'a geldiğin de Melis sırtına atlıyor ve gülerek beraber denize düşüyorlar.

Bu sırada hala kuru olan Kerem'i görüyorum. Aklıma gelen fikirli dizilerdeki kötü kız gibi gülümsemeye çalışıyorum. Ama tabi Kerem bunu görmüyor. Yani, en azından dizilerde görmüyorlar!

Kıyıya doğru yüzmeye başladığım da Kerem'de bana doğru geliyor. Elimi uzatıp "Kerem.. Çekebilir misin beni?" diye soruyorum. 

"Pekala." diyor ve elini uzatıyor.

Pek olacağını sanmasam da  elini tutup, kendime tüm gücümle çekiyorum ve Kerem'le birlikte beraber suya düşüyoruz. 

Suyun içinde gülme isteğimi bastırırken, tam dışarı çıkacakken yüzümden tutulan eller bile neye uğradığımı şaşırıyorum. Gözlerimi açtığım da Kerem'in beni öptüğünü ve havuzdan yukarı deniz altı gibi çıktığımızı fark ediyorum.

Kaptan Kaptan. Varol malikanesi havuzunda bir denizaltı görüldü. Kaaaaaaaaaaaptan kaaaaptan.  

Şaşırsam da ardından ellerimi Kerem'in kaslarına koyup –bilerek tabi ki- ona karşılık veriyorum. Kerem beni bu sefer tutkuyla öpmeye devam ederken etrafımız da diğerlerinin olduğunu hatırlıyorum ve ayrılıyorum.

"Bu beni havuza itmenin cezası Zeynep Hanım." diyor ıslak saçlarımı geriye attırırken.

"Hı-hıı!"  derken geriye doğru yüzmeye başlıyorum.

Anlaştık?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin