19. Bölüm -Uyuşturucucu Mahmut Amca-

22.4K 545 127
                                    

 Herkese S.A , bölümü severek yazdım siz de inşallah severek okursunuz hihi. 

-

"Sen, Murat'tan . . . hoşlanıyor musun?"

Kerem'in söylediği sözle önce gözlerimi pörtleriyorum. Ardından istemsizce gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıyorum. Ay şimdi bu beni kıskandı mı? Ahahaha. Kerem Sayer beni kıskandı. Ay , dur. Murat'ı o yüzden şey etti demek. Ya salak Zeynep ya. Ne salağım ben . Malım valla süzme salağım .Ahahahaha. Dur 1 sn. Kerem niye beni kıskansın? Salak Zeynep ya. Cidden ben . .. Ben dünyanın en salak insanı olabilirim biliyor musunuz? Mallık var, salaklık var, gerizekalılığın alası var !Ben niye yaşıyorum ya? Bi ara hatırlatında niye yaşadığımı araştırıyım.

"Kim, ben mi?"

Cidden mi Zeynep? Bugün ne içtim ben ya? Karşında gözlerinin içine bakmış ciddi bir şekilde soruyor ayrıca etrafta bizden başka kimse yok . . benim söylediğim şey, ben mi? Anan Zeynep anan !

"Evet, Zeynep sen. Soru sordum tek iki cevabı var. Evet ya da hayır. Bu kadar basit. "

"Neden bunu soruyorsun Kerem?"

"Sadece,merak .."

Fazla merak . .  . tamam devamını getirmeyeceğim !         Aile var burada ! Hep Can ya. Hep Can sokuyor bunları aklıma. Bak bak, şerefsiz.

"Tamam, şöyle bir oyun oynayalım. Sen bana bir soracaksın. Cevaplayacağım. Sonunda bir soru soracağım. Cevaplayacaksın. Soru soracaksın. "

"Okay. Başlıyorum. Murat'tan hoşlanıyor musun?"

Şuan ask.fm açmadığıma şükrettim yani! Profilim bu soruyla dolacaktı kesin. 

"Bunun seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum.Ne abimsin, ne de başka bir şeyim. Sadece arkadaşız değil mi . . .ve ben sadece yakın doslarıma söylerim böyle bir şeyi. O yüzden kusura bakma." Bu sırada aklıma tumblr'da ki Just Friends postları geliyor. Ay şimdi düşündüm Kerem'le öyley- Yok canım! Biz sadece aradadaş . .  Tamam bbence ben konuşmaya devam ediyim düşündükçe batıyorum. "Sorumu soruyorum, neden bana bu soruyu sordun? Sakın tekrar merak deme. Seni tanıyorum. Sorduğun bir sorunun illa bir nedeni vardır."

"Nedeni merak. Önceki sorudan kaçtın ve bende bu sorudan kaçıyorum."

Agh . . vuruldum ! 

"Iım, neden Murat'la bu yemeğe çıktın?"

"Neden her şey Murat'la ilgili?"

"Soruma cevap vermeden, soru soramazsın."

Onu şöyle bir süzdükten sonra bu gece ne kadar yakışıklı göründüğünü fark ediyorum. Neden gözüm hep bedenine kayıyor ya ? Tamam tamam . .Cevap ver Zeynep. Dünya'dayız burda.

"Pekala . . . çıktım çünkü. " Çok azcık, birazcık yalan söylesem cehenneme gitmem heralde hıı? "İstedim yani."

"İstemek bi-"

"I-ıııh. Sorumu sormadım?"

Hah! Vuruldun Sayer !

Kerem ellerini havaya kaldırıp 'Göster marifetini' şeklinde bana uzatırken başımı sallıyorum. "Neden her şey, Murat'la ilgili?"

"Gecenin , yani şu son 2 günün başrollari sen ve Murat olduğu için. Murat sana bir sevgili teklifinde bulunsa kabul eder miydin?"

"Düşünmem gerektiğini söylerdim."

Anlaştık?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin