Yeni bölüm sanıp sevinenler için üzgün değilim yanii . O kadar 2 bölüm geldi ! Hihihi. Neyse, bölüm paylaşıyorum ama gerçekten karşılığını çok iyi alıyorum bu yüzden çok çok çok teşekkür ederim. Yorumlarınız o kadar motivasyon ediciki. İnsanın kalkıp apaçi dansı edesi geliyor :D:D Evet, tamam. Tabiki bunu yapmadım ama kopmalık bir şarkı açıp evde party hard yapmış olabilirim. Zaten tüm gün evdeyim, yapacak bir şeyim yok. Bölüm yetiştiriyorum yani. Şuan moralim yerinde biraz başım ağrıyor ama olsun. Çok başım ağrıyor ama yine olsun. Neyse, tekrar eyvallah.
Buraya da teşekkür için yazmadım zaten. Başlık olarak anlayacağınız üzere tanıtım videosu yaptım. Ahaha evet gülebilirsiniz serbest ! Video maker ile imtihamımın sonucunda böyle garip bir video çıktı ortaya. Sıkıntıdan ne yapacağımı şaşırdım bende video yaptım. İzleyin bence en azından gülersiniz yaptığım rezil videoyu izleyerek hihi. Video multimediada ahihoha.
Bu arada isteyen Tanırım Videosu hazırlayabilir yani bana uyar. (: Bu arada ithaf isteyenlere itinayla verilir. 17. bölümden sonrası boş ! :D
Tekrar eyw.
Bu arada multi'de Zeynep'in küçüklüğünü görüyorsunuz. Kaç gündür bunu arıyorum buldum hemen koydum. Çok şeker değilmiağğ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaştık?
Romansa"Eğer 18 yaşında , sevgilin olmazsa , yalnız olursan, benimsin." "Benimsin?" "Evleniriz yani. Sonsuza kadar benim olursun." "Be-" "Anlaştık mı?" "Peki . . Anlaştık ."