Cheat Codes, CADE - Stay With You.*עבר*
"שלום," אני עונה לסוללרי שלי שמצלצל בלי הפסקה.
"אני מעדיף שנפגש אצלי היום במקום בפארק שליד הבית שלי." שמעתי קול גברי מן העבר השני של הקו. כיווצתי לרגע את גבותי בבלבול, לא הסתכלי מי התקשר אלי. עניתי מבלי לשים לב מזה. הזזתי את המכשיר מאוזני וראיתי שעל הצג התנוסס שמו של תום, שמכונה אצלי ה'אהוב שלי'. אני גרועה בלזהות קולות של אנשים שמדברים איתי באופן כזה. אנחנו נפגשים בפארק שליד הבית שלו בדרך כלל בסביבות השעה שמונה, אלא אם כן מישהו מאיתנו מודיע על כל שלא ממולץ היום להיפגש או שרובנו לא יכולים להיפגש באותו היום.
הצמדתי בחזרה את הפלאפון לאזני, "בטוח שאתה לא יכול בפארק." תקווה רגעית נשמעה בקולי. ידעתי שכאשר תום מחליט דבר מה אי אפשר יהיה להזיז אותו מכך.
"בטוח." קלל בלחש תחת אפו. גלגלתי את עיניי, מזל שהוא לא רואה זאת. זה מעצבן אותו ברמות מטורפות, אף פעם לא הבנתי למה. הוא אומר שזה "לא מכבד אותו ולא מכבד אותי כשאני מגלגלת כך עיניים".
"טוב." התקווה שבקולי נעלמה כלא הייתה.
"אז אצלי בשמונה וחצי." יידע אותי וניתק את הקו לפני שהייתה לי הזדמנות להחזיר לו תשובה.
הסתכלתי בצג הפלאפון הזוהר באור צהבהב, השעון הורה על השעה שש ועשרה. יש לי לפחות שעתיים לישון עד שאצטרך להתייצב אצל טום בשמונה וחצי. ההליכה לבית שלו תקח לי עשרים דקות. הוא לא אוהב שמאחרים, תמיד מדקדקים איתו בזמן.
כיוונתי שעון מעורר והנחתי אותו ליד המיטה. על השידה מעץ בצבע לבן. נשכבתי על המיטה והתכסתי בשמיכה העבה והמחממת.
טררר, טררר, טררר.
מצמצתי בעיניי במהירות. הושטתי את ידי אל השידה וכיביתי את השעון המעורר בעצבים. לא נראה לי שתהיה לי אי פעם סבלנות אליו.
ניסיתי להבין מה תום רוצה הפעם. לפעמים הוא מתנהג אלי יפה ולפעמים לא. אין לי מושג אם מבחינתו אנחנו ביחד. גם אם אנחנו לא ביחד, אני לא הולכת להיות עם אחרים. אני מקווה שגם הוא. יש רגעים שבהם אני רואה לפעמים שכן יש לו משהו כלפי ושהוא דלוק עלי אך הוא לא מתייחס בדרך נאותה, ועדיין חושב שאני חייבת לו משהו.
אולי הוא ינסה לשכנע אותי לשכב איתו, כמו שהוא החל לבקש הרבה בזמן האחרון. עד עכשיו רק התנשקנו בטענה שאני קטנה מדי בשביל דברים אחרים, אך עכשיו אנחנו כבר מכירים אחד את השנייה אז אפשר לדחות את הטענה שאני קטנה, הצידה.
תום לא מוותר מהר, לזאת נודעתי כבר. אני נותנת לו להתייחס אלי כך כי אני מאוהבת בו עד מעל הראש. אני לא יודעת אם אפשר לקורא למה שיש ביננו אהבה תקנית. אך בשבילי זה לא משנה כעת, לא אכפת לי מן ההשלכות שיגיעו אחר כך. שהכול יסתיים בינינו.
YOU ARE READING
משחק השקרים
Romanceהמטרה היא לא להיות מאושר כי אומרים להיות מאושר אלא להיות מאושר כאשר אתה מייצר לעצמך את האושר. מָטָר שטיין לא אוהבת לאבד שליטה על עצמה. אף אחד לא אוהב לאבד שליטה כזו. מאז שזה קרה היא תוהה לעצמה מה היה קורה אילו היא לא הייתה נופלת ברשת של אותו הגבר. כ...