Kane Brown - What ifs ft. Lauren Alaina.התיישבתי על האבן הקרה וקברתי את פני בידיי בייאוש. לא ידעתי מה לעשות. למה, לכל הרוחות, תום היה חייב להופיע דווקא עכשיו בחיים שלי, עד שדברים התחילו להסתדר לי כאן. למה בכלל הסכמתי לדבר איתו, ברור שהוא לא סתם ירצה לדבר. שום דבר לא היה סתמי עם תום. אף פעם.
העברתי את ידי בשערי בכוח. אני מרגישה כה מתוסכלת.
"היי," מעיין התיישב לידי. הוא כרך את זרועו בחשש סביב כתפיי. "את בסדר?" שאל ברוגע.
איך אני יכולה להיות בסדר שאני מרגישה שהכול יכול בין רגע להתפורר, והפעם זה יהיה באשמתי. "תום הציע לי שנחזור להיות ביחד." מלמלתי, נעצתי את מבטי בכוח בנעליי השחורות, בדיוק כמו מצב הרוח שלי. לא מוכנה להביט בפניו של מעיין.
הרגשתי שידו יורדת מכתפיי. אולי לא הייתי צריכה להגיד לו את זה? נמאס לי מכל חוסר הוודאות והשאלות שלא מפסיקות לעלות לראשי, בזו אחר זו.
"איך את מרגישה לגבי זה?" הוא עדיין לא עזב.
"אני לא יודעת." נשכתי את שפתי התחתונה בחוזקה. מנסה להעביר את הכאב מהלב ומהראש - אליה.
אני יודעת שפגעתי באגו הגברי של מעיין. אני פחות או יותר דחיתי את ההתקדמות של הקשר שלנו.
"טוב," הוא התרומם וניקה את מכנסיו. "בואי לפחות אני אחזיר אותך לבית שלך, אני אקיים את מה שאמרתי." הוא הושיט לי את ידו וחייך אלי חיוך קטן. ראיתי שיש בחיוך הזה עצב וכאב. אחזתי בידו אך הסטתי את מבטי ממנו.
לקחתי את תיקי מידו והלכתי לרכבו. הוא הספיק להחנות אותו באחת החניות הפנויות, כדי לא יחסום את הכביש לשאר הרכבים.
הנחתי את תיקי על ברכיי וקירבתי אותו בחוזקה אל ליבי הכאוב, שלא יחליט פתאום לצאת לי מהחזה. מעיין מסיע אותי כעת לבייתי. במשך כל הנסיעה שררה שתיקה לא נעימה, יכולתי לחתוך את האוויר המעיק בסכין.
מעיין עצר את רכבו אחר כמה דקות. "מצטערת." לחשתי ויצאתי מהרכב שלו.
נכנסתי לבית ובהיתי בעידן ששיחק בקוביות הצבעוניות מעץ. היום אבא שלי הביא אותו מהפעוטון. לפעמים אני תוהה לעצמי האם כל הסבל הממושך הזה שווה את עידן. זו קצת מחשבה אנוכית מצידי, אך היא עדיין עולה בראשי מדי פעם. אני בסך הכול נערה, לא הייתי מוכנה להיכנס להיריון בגיל כה צעיר.
יכול להיות שכדאי לי לגדל את עידן עם תום, בתקווה שהוא ירצה אותו. הוא אבא שלו. אולי הוא לא יודע על כך עדיין אך זו המציאות ושום התכחשות לא תעזור לי כאן.
רציתי לדבר עם מישהו, שייתן לי עצה. מה לעשות עם תום ומעיין. באמת שאני מבולבלת כעת שנוגע לשניהם.
YOU ARE READING
משחק השקרים
Romanceהמטרה היא לא להיות מאושר כי אומרים להיות מאושר אלא להיות מאושר כאשר אתה מייצר לעצמך את האושר. מָטָר שטיין לא אוהבת לאבד שליטה על עצמה. אף אחד לא אוהב לאבד שליטה כזו. מאז שזה קרה היא תוהה לעצמה מה היה קורה אילו היא לא הייתה נופלת ברשת של אותו הגבר. כ...