Gözlerimi açtığımda karşımda Jensen, Ellie, Anna ve Martin vardı. Hastanede olmalıydık ve acayip yorgundum. İçeri birisi girdi. Harika, Lennia'nın burada ne işi var?
- Lennia? dedim boğuk sesimle. Gülümseyerek bana döndü ve
- Beni çok mu özledin tatlım dedi
- Bu da kim? diye sordu Jensen.
Hepsine Lennia'nın kim olduğunu anlattım ve aslında ilk tepkileri iyi değildi. Jensen tam saldıracağı anda
- Sakin ol Jensen. Lennia yardım için bizimle.
- Cidden mi Alice? Bir şeytan bize yardım edecek? O şuan bizimle oyun oyunuyor büyük ihtimalle. Birilerini öldürmek, bağırsaklarını ağzından kusturmak istiyordur!
- Bak yakışıklı çocuk, ben halen bir insan ruhuyum! Sadece öldüten sonra cehenneme gittim ve orada şeytanlaştım.
- Sana güvenmiyorum dedi Jensen.
- Pekala sen güvenme önemli olan Alice'in güvenmesi. dedi bana bakıp.
- Bak Jensen, biliyorum ama o bize yardım edecek. Ona güvenmek zorundayım. Geri dönüs yok. dedim
- Ben de yardım edebilirim Alice. Martin ve ben. Anna ve Ellie en yakın arkadaşların. Peki bu şeytanı ne zamandır tanıyorsun? Ne kadar güveniyorsun?
- Onu çocukluğumdan beri tanıyorum diye itiraf ettim. Hepsi şaşımıştı. Devam ettim.
Beni hep korudu, ölümden kurtardı. dedim ve aayağa kalktım.
- Üzgünüm çocuklar. Lennia'ya güveniyorum diyip ayrıldım. Kitapçıya gidip bununla ilgili birkaç kitap bakacaktım.
- Merhaba bayan. Ben dini şeylerle ilgili bir kitap arıyorum.
- İncil gibi mi tatlım?
- Daha çok melek- şeytan türü. Kadın biraz bana baktı ve
- Elbette. Şu karşıda dedi eliyle göstererek. Teşekkür ederek oraya doğru yürüdüm. Bu tür kitaplar alacağımı hiç düşünmemiştim. "Şeytan nedir?" yada "Şeytan ve kıyamet" içerikli kitaplar almıştım. Eve gittiğimde bunların hepsini okuyacaktim.
Eve geldiğimde daha garip bişey oldu. Tam kitapları açıp okuyacağım sırada mutfakta su almaya gitmiştim ve dolabın orada eski bir kitap gördüm. Kitabın kapağını açtım ve "şaka yapıyorsunuz!!"
Arkadaşlar hikayenin konusu biraz değişti. Ayrıca okuma sayısı çok düştü :( Buna bayağı üzüldüm ama yine de okuyan ve votelayan herkese teşekküler :)) Umarım okuyorsunuzdur, bugün 3 bölüm birden yayınladım. Umarım beğenir ve okuduktan sonra votelarsınız. Sizi seviyorum <3 :-D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucifer'ın Seçtiği
Terror"Sevgili Alice; Eğer bu mektubu okuyorsan ben çoktan öldüm. Sana doğmadan önce benim küçük meleğim diye hitap ederdim. Sen ne yazık ki melek değilsin. Bunun için çok üzgünüm. Ama sana harika bir güç verildi. Bu sıradan bir güç değil. Sen bir efsane...