Grisha zběsile pobíhala po Prasinkách a snažila se najít své přátele, kteří se před ni schovali, jakmile se vyřítila s nahněvaným obličejem z hospody U Tří košťat.
Nebýt Merilin, která ji z legrace chtěla vylít trocha máslového ležáku na světlé vlasy, nenapadlo by Villierse do rusovlásky drknout a ona by poté Grishe nevylila na hlavu celý korbel. Merlinžel, přesně to se stalo a hned jak se Grisha přerývaně nadechla, Merilin, Sebastian, Monty, Emia i Hermiona vzali nohy na ramena a po skupinkách se rozprchli po okolí.
Grisha, s hůlkou v pohotovosti, s funěním prošla kolem Hermiony a Sebastiana, kteří se na sebe mačkali uvnitř povozu, zahaleni slámou a oba se klepali strachy. Naštvat tuhle nebelvírku totiž nebylo jen tak a Hermiona měla pocit, jako kdyby se do Grishy převtělila nahněvaná Ginny Weasleyová.
,,KDE JSI, TY IDIOTE?" rozkřičela se a zatímco dva nebelvíři pod kupou slámy stěží dýchali, lidé chodící po ulici na ni obraceli své zraky. ,,FORESTOVÁ!"
Jen co Grisha vykřikla, jmenovaná rusovláska, krčící se za sudem cherry opodál, vyděšeně vypískla a i s Montym a Emiou, kteří se krčily za zbylými sudy, se dala do běhu. ,,JÁ TĚ ZABIJU!"
Člověk by ani nevěřil kolik kleteb mladá čarodějka zná, ale Monty by dal ruku do ohně za to, že jejich směrem nevyslala ještě ani polovinu.
,,Byla to jen legrace, McLagganová!" křikl chabě jejím směrem, ale v běhu se nezastavoval.
,,Ano," přidala se k němu Merilin, ,,určitě se tomu za pár let společně zasmějeme!"
,,TY UŽ BUDEŠ MRTVÁ, FORESTOVÁ!" nedala na jejich slova Grisha. ,,ZABIJU TĚ A VILLIERS PŮJDE POD HLÍNU HNED ZA TEBOU!"
Mezitím, co se tato čtveřice hnala kouzelnickou vesnicí, Sebastian s Hermionou vystrčili hlavy z povozu a z hrdla jim unikl pobavený smích; jak nad situací, tak nad tím, že oba měli plné vlasy slámy. ,,Myslím, že bychom měli vylézt," rozhodl Sebastian, ale k odchodu se neměl, ,,i když se v té slámě cítím podivně v bezpečí."
,,Já tady rozhodně nezůstanu," ušklíbla se Hermiona a opravdu celé své tělo vyhrabala z hromady slámy, ,,víš jak to musí vypadat?"
,,Vadilo by ti, kdyby si o nás lidi mysleli, že jsme si užívali v hromadě slámy, ma chère?" popíchl ji Sebastian, načež nabrala hrst slámy a s úšklebkem mu ji hodila do obličeje.
Jen co si z úst vytáhl poslední kus uschlé trávy, otráveně protočil oči. ,,Chápu."
,,To jsem ráda," ušklíbla se Hermiona a oklepala ze sebe stébla slámy, jenž se ji přichytily na oblečení.
,,Myslím, že dnes už na nikoho z těch čtyř nenarazíme," podotkl Sebastian, když přimhouřil oči a zahlédl siluety svých přátel mířící do hradu. ,,Zdá se, že nás opustili."
Hermiona zamžourala jeho směrem. ,,Jak si můžeš být jistý, že to jsou oni?"
Sebastian se pobaveně zasmál. ,,Nemyslím si, že někdo jiný než Grisha by dokázal metat kletby po třech lidech najednou," podotkl a měl pravdu, neboť Hermiona na zasněžené krajině rozeznala barevné blesky, které jedna silueta chrlila po ostatních hlava nehlava.
,,A já se tak těšila na to, až tě uvidím v tom smokingu," podotkla Hermiona a byla opravdu zklamaná. Ten den je Grisha vytáhla do kouzelnické vesničky, protože do nedalekého obchodu dorazily šaty, které navrhla a bylo načase, aby si je všichni vyzkoušeli
,,Pokud ti to udělá radost," protáhl Sebastian a smetl si zbytky slámy z vlasů, ,,kvůli tobě se do té hrůzy obleču, ale pod jednou podmínkou."
,,Pod jakou?"
,,Ty si zkusíš ty šaty a o tom, že jsem si na sebe bez přemlouvání oblékl společenský oblek nikomu ani necekneš," vynutil si podmínky Sebastian a Hermiona nemohla jinak než souhlasit.
Dívka po Sebastianově boku pobaveně pozvedla obočí. ,,Bojíš se, že by si z tebe dělali legraci, protože si hraješ na módní přehlídku?"
V odpověď na Hermionu vyplázl jazyk. ,,Ta by mě čekala tak jako tak," zašklebil se.
Hermiona se zasmála a zatahala Sebastiana lehce za ruku na znamení, aby se s ní vydal k obchodu s oděvy. ,,Myslím, že tuhle soukromou přehlídku si užiju."
,,Nápodobně," uculil se Sebastian. ,,Nechceš si zkusit taky nějaké spodní prádlo?"
Hermiona se ušklíbla, ale jeho otázku nechala raději bez odpovědi. Poté ji však pohled padl na restauraci, která stála v síti domů na náměstí a oči se jí rozsvítily. ,,Nevíš spíše, kde by se daly sehnat borůvky?"
Sebastian se zastavil a povytáhl na svou kamarádku obočí. ,,Chceš, abych si na sebe oblékl jen borůvky?" zeptal se vážně, než doslova vyprskl smíchy.
,,Idiote," štěkla po něm Hermiona tak hlasitě, až Walburze a Tomovi, kteří se schovávali v postranní uličce zapískalo v uších.
Wal podrážděně zavrčela a překryla si pravé ucho dlaní v kožené rukavici. ,,Jestli takhle řve i v posteli, přeji ti hodně štěstí," prohodila sarkasticky ke svému kamarádovi, který z ramene svého nažehleného kabátu sebral dlouhý černý vlas, který jistojistě patřil právě dívce před ním.
Tom Raddle se ušklíbl a pustil vlas, který neslyšně dopadl na ledovou zem pod nimi. ,,Nikdo neřekl, že k tomu potřebuji postel a myslím, že ty sama jsi si toho vědoma."
Wal se zablýskalo v tmavých očích. ,,Nech těch řečí a raději se dál utápěj v představách vaší společné hlídky," zavrčela a vystrčila hlavu z postranní uličky aby spatřila, jak Hermiona se Sebastianem zacházejí do obchodu.
,,Takové hlídky ještě nezažila," zasmál se chladně Tom, ale neexistoval nikdo, komu by jeho sametový smích přišel ošklivý - právě naopak, byl děsivě krásný, jako on sám.
,,Měla by hlídat sama sebe, pokud se střetne s mými bratry," ušklíbla se Wal a otočila se k Tomovi obličejem, takže stáli nebezpečně blízko sebe. Dotýkali se koleny, boky, nosy.
,,Ty by jsi se také měla hlídat," poradil jí Tom a vdechl vůni jejích vlasů. Byla pravda, že jeho srdce podivným a snad i zvráceným způsobem náleželo Hermioně, ale jako každý jiný také potřebovat svou dávku vášně. ,,Jak se vlastně Orionovi daří s opotřebovaným zbožím?" zasmál se a Wal ho od sebe odstrčila, načež zarazila své černě nalakované nehty do jeho ostře řezané brady.
,,Nezacházej daleko, Tome," varovala ho se zavrčením a pevně propalovala pohledem Raddleovi oči, nezvykle vytřeštěné. ,,To, že jsem dívka neznamená, že bych ti nedokázala ublížit."
Tom se ušklíbl a zkroutil Wal ruku kterou ho držela za zády a druhou rukou jí překryl ústa svou dlaní. ,,Ani to, že jsi dívka neznamená, že bych ti já nedokázal ublížit."
×××
Tom a Wal🖤
Kdyby to nebylo Tomione, tak shipuju tyhle dva, pryč s Orionem!✨-Jamie
ČTEŠ
Šepot chtíče | Tomione ✔
Hayran KurguStejně jako mudlové děsí své děti bubákem, aby uklidnili jejich neposednost, ve světě plném kouzel se vypráví příběh o černokněžníkovi, který toužil ovládnout svět a zničit všechny s mudlovskou krví. Lord Voldemort byl od jakživa vyobrazován jako dě...