13.

1K 38 3
                                    

Z POHLEDU JAKUBA

"Ne, neměli. " odpověděl jsem rychle.

Podíval jsem se Dominikovi upřímně do očí a téměř zašeptal:" Pamatuješ si ze včerejška vůbec něco?
"Hádej. " řekl a potichu se zasmál.

Z POHLEDU DOMINIKA

Ležím a pozoruju Jakuba, jak se převlíká.

Myslím, že jsou ostatní asi trochu naštvaní, když jsme se oba nedostavili na koncert.

" Nevadilo klukům, že jsme nepřišli? zeptal jsem se po chvíli.

"Ale my jsme tam byli. " odpověděl Jakub a znovu se na mě podíval.

No jo, já si asi opravdu nic nepamatuju.

Z POHLEDU JAKUBA

Začal jsem vyprávět, co se včera dělo:
" Dopravil jsem nás rychle na hotel. Chtěl jsem, abys zůstal tady, ale ty jsi stále opakoval, že mě potřebuješ."

"Vážně?" zeptal se Nik zaujatě.
"Vážně, " odpověděl jsem a pokračoval:" Vzal jsem tě tedy s sebou na koncert.
Ostatní se netvářili zrovna nadšeně, když ses tam zjevil, ale nakonec jsi to celkem v pohodě odzpíval. "

" Tak to jsi na mě pyšný, ne? " řekl najednou a zasmál se tak upřímně, že jsem vůbec nevěděl, co říct.

" Jasně, že jsem, " zašeptal jsem, protože mi došel hlas.

Z POHLEDU DOMINIKA

Je čas vstávat a hlavně snídat. Umírám totiž hlady.

I když po včerejší noci mi není zrovna nejlíp a zdá se, že to Jakub tuší.

" Jen lež, něco ti přinesu," zachraptěl ode dveří.
Já jsem ho s radostí poslechl.

Uvelebil jsem se ve své posteli a chvíli jen tak ležel a přemýšlel, když tu najednou vedle mě cinkl Jakubův mobil.

Se zájmem jsem ho odemkl a uviděl něco, co mě dost překvapilo.

Láska s vůní tabákuKde žijí příběhy. Začni objevovat