Z POHLEDU JAKUBA
Od našeho usmíření už uběhlo pár měsíců.
Bavíme se zase normálně a Hasan se už smířil s tím, že "mám přítelkyni".Doopravdy jsem teď sám.
Po tom všem jsem zjistil svou orientaci a teď nevím, zda mám hledat holku nebo kluka.
Dneska jdeme s Dominikem do klubu, kluci se totiž vsadili, kdo si jako první někoho najde.
Z POHLEDU DOMINIKA
Je večer a měli bychom vyrazit.
Stojím u futer a už nějakou dobu čekám, až se Jakub připraví.
Řekl si totiž, že chce za každou cenu vyhrát."No konečně, "povzdechl jsem, když se přede mnou ukázal nezvykle nastrojený.
Nabídl jsem mu rámě a vydali jsme se společně k výtahu.
Z POHLEDU JAKUBA
Jsme v klubu a party už začala asi před čtvrt hodinou.
S Dominikem jsme se rozdělili a snažíme se zvítězit.Tak jdu na to.
"Ahoj, " řekl jsem sladce jedné dívce u baru.
Hned se na mě otočila a s úsměvem na můj pozdrav odpověděla.Chvíli jsme si povídali, ale pak k ní přišel nějaký kluk." Čau lásko, s kým to tu mluvíš? " zeptal se jí a jemně ji políbil.
" J.. jsem Jakub", představil jsem se neobvykle slušně.Ok, tohle nevyšlo.
Rozloučil jsem se s nimi a trochu posmutněle odešel hledat Dominika.Bloudil jsem tmavým prostředím, všude byla slyšet hlasitá hudba.
"Ahoj Jakube, " položil mi někdo ruku na rameno.
Rychle jsem se otočil a uviděl Viktora.
" Jee ahoj, co ty tady? "zeptal jsem se hned.Vzal jsem si věci a šli jsme si sednout k baru.
Objednal jsem nám nějaké pití a úplně zapomněl na Dominika a na sázku." Není to Dominik? " vykřikl přes hlasitou hudbu Viktor a ukázal na kluka u dveří.
Opravdu, Dominik byl právě na odchodu.
Šel s nějakým klukem ruku v ruce a ani se neobtěžoval mi něco říct.