Z POHLEDU JAKUBA
Právě sedím v letadle, které za nějakou chvíli přistane na Kubě.
Cítím se trochu zvláštně, natěšeně, smutně a trochu depresivně zároveň.
Ale to nevadí, jedu na dovolenou a měl bych si to užívat.
Mé myšlenky se snaží nesoustředit na Dominika, ale moc se jim to nedaří.
Z POHLEDU DOMINIKA
Je ráno asi tak deset hodin.
Calin se vedle na gauči roztahuje, až se divím, že dávno nespadl.Nad tímto se pousměju jdu se připravit na dnešní den, protože budu poskytovat rozhovor pro nějaký módní časopis.
To je sice hezké, ale trochu smutné, protože původně chtěli Yza.Calin se probudil asi až po půl hodině, moc toho neřekl a odešel domů.
Z POHLEDU JAKUBA
Pláže, krásný hotel.
Je to tu moc pěkné.Procházím se jen tak u bazénu a najednou mě osloví nějaká Češka.
Už jsem si myslel, že to je fanynka, ale pak jsem si uvědomil, že ji vlastně odněkud znám.
"Ahoj Jakube",řekla sebevědomě a podala mi ruku.
Stiskl jsem její ruku a usmál se.
No ano, to je Calinova holka, znám ji z jednoho koncertu.
Začali jsme si povídat a nakonec jsme skončili v baru.
Docela jsme se spřátelili.Z POHLEDU DOMINIKA
Už je dávno po rozhovoru a já teď sedím společně s Calinem u stolu a dokončujeme naší společnou písničku Hvězdy.
Myslím, že spojení Calina a mě se bude lidem líbit.