16.

914 39 3
                                    

Z POHLEDU DOMINIKA

NA PARTY

" Začíná to tu být pěkná nuda."řekl jsem s otráveným výrazem klukovi naproti mě, když se zeptal, proč se takhle tvářím.

"Ale prosím tě, " odvětil a představil se :" Jsem Filip. " Řekl jsem mu své jméno a dali jsme se do řeči.

A pak mě napadl vážně geniální plán, teda aspoň já si myslím, že je geniální.

Když odejdu domů s Filipem a zařídím, aby to Jakub viděl, vyhraju sázku.
Což by se mi opravdu líbilo.

Všechno jsem Filipovi vysvětlil a taky zavolal Viktorovi.
"Chudák Jakub," zasmál jsem se ironicky.

Z POHLEDU JAKUBA

"Sakra, "ulevil jsem si, když Dominik nadobro zmizel z klubu.

Vážně nevím, co si mám myslet.
Vůbec mě nenapadlo, že by odešel s klukem.

Co si to nalhávám, pořád chci Dominika jen pro sebe.
Jenže teď už to není možné.

Zaplatil jsem tedy pití a s hlavou plnou myšlenek šel domů.

Odemkl jsem dveře, vyzul boty a sundal bundu.
V koupelně jsem si umyl ruce a v kuchyni si připravil večeři nebo možná spíš velmi brzkou snídani.

Sedl jsem si na gauč a pustil televizi.
Na chvíli jsem se odpoutal od všech zvláštních pocitů z Dominka.

Po tmě jsem došel do ložnice.
Pomalu jsem si začal sundávat oblečení, abych se mohl převléct, ale nakonec jsem se polonahý posadil na okraj postele, prostě jsem jen tak seděl.

Najednou se za mnou ozval zvuk tlumeného smíchu.
Rychle jsem se probral z mikrospánku a rožnul ostré světlo. "Bože, kdo jsi a co tady děláš?" promluvil jsem k někomu, kdo se skrýval pod peřinou.

Zničeho nic se peřina ocitla na zemi a já jsem opravdu netušil,co se tady děje.

Všem moc děkuju za to, že si tento příběh čtete, za komentáře i hlasování a doufám, že se vám líbí.

Mám vás ráda. ❤️

Láska s vůní tabákuKde žijí příběhy. Začni objevovat