Până şi secretele nu stau mereu bine ascunse
*
- Clarissa, eu merg acasă, fetele au rămas singure şi am spus că ajung mai repede, zise Sean.
Țineam poza aceea cu Alan şi Miranda în mână. Simțeam că există ceva ce Blake mi-a ascuns.
- Clarissa..repetă Sean.
- Bine! am răspuns eu pe un ton grav.
- S-a întâmplat ceva? se apropie el de mine.
- Nu! De fapt..da. cine e Miranda?
Sean se uită la mine aproape în şoc.
- Miranda?
Cred că înghițea în sec, iar asta mi-a dat şi mai mult de bănuit.
- Da. Ştii cine e?
- Ah..nu.
- Poate asta te ajută, i-am întins fotografia, iar privirea lui îmi dădu de înțeles că ştie exact cine sunt persoanele din poză, mai ales cine e Miranda.
- Ce se întâmplă aici? întrebă Blake, care tocmai păşi în încăpere.
- Poate ai putea tu să ne explici..
- Iubito, eşti bine?
- Blake, şopti Sean.
- Nu sunt bine. Vreau să-mi explici cine e Miranda şi de ce e lângă tatăl tău. Câte secrete mai ai, Blake?
- Unde ai găsit fotografiile alea?
- Exact unde le-ai ascuns. Tu ar trebui să ştii.
- Sean, ai putea să ne laşi puțin singuri?
- Da, ieşi el, dându-i poza lui Blake şi închise uşa după el.
- Nu înțeleg, Blake, de ce mi-ai spus că părinții tăi sunt Alan şi Brook, de aceea i-ai pus numele mamei tale, fiicei noastre. Cine e Miranda şi de ce apare în toate aceste fotografii? Şi ce mă deranjează e că erau ascunse. Ce nu mi-ai mai spus?
- Clarissa, calmează-te. Recunosc e un secret, pe care nu ți l-am spus, asta pentru că nu are nicio importanță. Nu se schimbă nimic.
Femeia din poză era blondă, cu ochii albaştri, pielea foarte albă şi părea mult mai tânără decât Alan.
- Mi-am promis că nu vor mai fi secrete, credeai că dacă ascunzi astea aici.
- Te calmezi, te rog? Nu eu am ascuns astea aici, Mark a fost. Sunt la fel de surprins că ai găsit astea. Nu am mai văzut aceste fotografii de 20 de ani.
- Mark..de ce le-a ascuns?
- Din cauza secretului. Miranda Cole e sora tatăl lui meu, adică mătuşa mea.
- Mă iei de fraieră? De ce asta ar fi un secret? Până şi Sean ştie despre asta.
- Am să îți explic după ce te calmezi, nu înțeleg de ce eşti atât de furioasă.
- Sunt pentru că mi-ai promis că nu îmi mai ascunzi vreodată ceva, am avut încredere în tine, Blake. Suntem căsătoriți de atâta timp, am consolidat această relație.
- Clarissa, iubirea noastră nu are nicio legătură cu acest secret.
- Ba da! Mi-e teamă, Blake..mi-e teamă de secrete, minciuni, de lucruri care ne pot face rău, îmi țineam cu greu lacrimile în frâu.
- Iubito, veni el spre mine, deşi l-am împins, el nu se lăsă şi mă îmbrățişă, ai încredere în mine. Nu e secretul meu, nu eu am ascuns aceste poze aici. Şi cum ți-am spus femeia din poze e mătuşa mea. El îmi prinse bărbia şi se uita cu drag la mine. Te iubesc, Clarissa, ți-am demonstrat asta de fiecare dată şi de atâția ani am învățat o groază de lucruri unul despre celălalt. Ai dreptate, relația noastră s-a consolitat frumos şi cred că e puternică. Nu trebuie să te înfurii imediat. Suntem puternici împreună şi nu contează ce secrete vor mai ieşi la iveală, important e ca noi să avem încredere unul în celălalt.
CITEȘTI
Masca lui Blake
Romance"Totul este despre cum l-am cunoscut pe bărbatul, care mi-a schimbat viața şi perspectiva asupra ei. Regulile lui nu sunt întotdeauna pe placul celor, pe care el îi protejează cu atâta sârguință. Însă aceste reguli m-au schimbat din momentul în care...