Cap. 17

8.8K 504 5
                                    

L-am pierdut pentru totdeuna!

*

De ce îmi era atât de greu să spun Sam? El era soțul meu, pe el trebuia să-l salvez. Însă nu am putut să rostesc nici măcar, Blake. Acum eram îngrijorată că ei îşi vor face dreptate. Will l-a trimis pe Sam în gura lupului, iar Blake avea ocazia perfectă pentru a răzbuna moartea fratelui lui. Şi fir-ar mă temeam pentru amândoi. Nu îmi doream să li se întâmple ceva, niciuna dintre ei. Eram în situația în care nu puteam să aleg.

Am rămas singură în cocioaba aia, pentru câteva ore. Cred că fuseseră cele mai lungi din viața mea. Eram atât de îngrijorată de situația în care se aflau acum Sam şi Blake. Dar dacă Will mă trăgea pe sfoară şi ei nici măcar nu sunt împreună în acest moment?

Mă săturasem să strig, oricum nu mă auzea nimeni. Eram legată aici şi nu puteam să fac nimic pentru Blake. Şi pentru Sam, de asemenea. Ce greu era!

Am auzit podeaua scârtâind, inima îmi bătea cu putere, era şi teamă, dar mai mult de ce aş putea afla, decât de cine ar putea fi.

- Clarissa, avem din nou plăcerea de a ne întâlni.

- Vik..am spus cu atâta ură. Nu aşa se primesc musafirii.

- Exact. Aşa se țin ostaticii, nu?

- De ce eu? Nu s-ar presupune că ar trebui să fiu ajutată?

- Tocmai de asta te afli aici. Să te ajut, să faci o alegere.

- O alegere? Între Blake şi Sam?

- Văd că Will şi-a jucat cartea, făcu el o pauză, venind mai aproape de mine. Lucrurile stau în felul următor, tu te-ai nimerit în locul nepotrivit. Dar poți să-mi fii de folos.

- Dacă vrei să te ajut, poți să uiți asta!

- Şht! Nu m-ai lăsat să termin, îşi trase un scaun în fața mea, aşezându-se pe el. Te vreau departe de Sam, îl distragi.

- Sunt soția lui! m-am răstit eu.

Cum naiba îl distrag? Şi eu care credeam că mă vrea departe de Blake, aşteptam o amenințare în privința asta. Mă surprinse cu această cerință.

- Astea sunt doar formalități. Sam avea nevoie de o viață reală, iar asta ar fi însemnat o soție, o casă într-o zonă liniştită, plină de copii şi un job stabil. Deşi ai insistat să locuiți departe de oraş, pe un iaht sau mai ştiu eu ce, el nu a vrut. De ce crezi?

De unde ştia toate aceste lucruri? Am înghițit în sec, doar gândindu-mă la cât de periculos putea să fie. Am fost urmărită?

- I-am spus să facă un copil, asta te menținea şi mai departe de toată această poveste, iar Mască nu s-ar fi atins de o mamă. Nu ar fi luat mama unui copil, niciodată.

De asta insista Sam cu copilul? Nu-mi venea să cred că eram rodul unui plan.

- Însă şi Blake a încercat să facă pe eroul, te-a răpit să-l atragă pe Sam în capcană, iar acum e în mâinile lui. Dar ce nu ştie Blake, e că a făcut o greşeală, nu pe Sam trebuie să-l elimine, ci pe mine.

- Tu l-ai pus pe Sam să-i împuşte fratele?

- Da. Aş fi făcut eu acest lucru, dar nu-mi murdăresc mâinile cu nişte gânganii.

- Nu ştiu cum poți să te priveşti în oglindă!

- Aş fi vrut ceva diferit pentru Blake şi Mark, dar ei au ales să mă trădeze, iar eu nu iert nicio greşeală. Unul a plătit..

Masca lui BlakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum