Cap. 68

3.1K 232 2
                                    

Nu mă lăsa să plec!

*

~Clarissa~

- În casa clanului..am zis eu aproape răguşită din cauza plânsului. Nu eram o fire sensibilă, nu cred că am mai plâns atât de când am crezut că l-am pierdut pe Blake şi Sam a murit. Eram disperată, de-a dreptul disperată. Sunt momente în viață în care ai vrea să lupți, dar nu mai poți. Viața alături de Blake a fost incredibil de frumoasă, dar pe atât de periculoasă. Iar acum..tot ce s-a ascuns pe fundul oceanului ieşea la suprafață. Îmi era teamă de ce mai pot să aflu, îmi era teamă că nu aş mai putea să fac față.

- Cum a ajuns acolo? mă întrebă Grayson. Eram în biroului lui mic, lăsase toate geamurile deschise, deşi avea aer condiționat. Însă eu simțeam că nu am aer, că mă sufoc.

- Abby..m-am bâlbâit eu, Abby mi-a spus, că Blake e acolo, că e rănit şi că nu ştie exact cum a ajuns acolo.

- Gata, calmează-te, mă îmbrățişă el. O să trecem şi peste asta.

- Grayson, trebuie să dau de acel Axl, doar el mă poate ajuta să ajung la Blake.

- Va fi dificil. Ştii că te-au sunat după un număr, am încercat să-l găsim, dar nimic.

- Şi atunci?

- Nu putem merge în casa clanului aşa. Dacă îi vom descoperi..realizezi ce s-ar putea întâmpla? Citeam teama din ochii lui.

- Grayson, trebuie să-i înfrunt. Trebuie să-mi recuperez soțul şi fiica şi dacă asta va fi ultimul lucru, pe care îl fac! M-am ridicat brusc şi am simțit cu biroul începea să se învârtă împreună cu mine, picioarele deveniră moi şi apoi am căzut.

~Brook~

- Axl, am alergat eu pe scări după el până în fața casei.

- Ce e?

- Cum adică tatăl meu e aici? De când e aici? Cum a ajuns aici? De ce?

El mă luă de mână cu putere şi mă târâ prin pădure, până ne-am îndepărtat puțin de casă. Ne-am oprit în loc, iar el îmi dădu drumul. Mi-am frecat încheietura, mă durea.

- Acum ai decis să mă asculți?

- E vorba despre tatăl meu! Cum ai putut să taci?

- Brook, ridică el tonul, dacă vrei să mă asculți, ar trebui să o faci acum, dacă nu, nu am să mai încerc să îți mai explic.

Am tăcut.

- Tatăl tău e aici exact din ziua în care domnul K. mi-a spus că e aici şi e în stare gravă, nu am vrut să te alarmez, voiam să găsesc momentul potrivit pentru a-ți spune, ca el să îşi revină. Nu cred că ai fi vrut să pleci ştiind că tatăl tău e aici.

- De ce e în stare gravă?

- Erik l-a împuşcat.

- Erik? Nu pot să cred...pot să-l văd? am început eu să plâng.

- De ce te-aş ajuta acum? Nu ai avut încredere în mine, Brook, deşi ți-am cerut asta de nenumărate ori. Am devenit un cuplu..şi dintr-o dată, în acest moment suntem doi străini. Ai vrut să pleci fără ca măcar să-mi spui..sau cel puțin să-ți iei rămas bun de la bărbatul, de care te-ai îndrăgostit.

Mă simțeam prost, extrem de prost. Of ..ce făcusem? Uneori eram atât de impulsivă, încât făceam lucruri, de care apoi îmi părea rău. Nu mai puteam schimba nimic în acest moment.

Masca lui BlakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum