020 «shower»

542 31 2
                                    

zimne krople wody opadały na jej opalone ciało. zamknęła oczy i podniosła głowę w ten sposób, by woda opadała na jej twarz. uśmiechnęła się pod nosem czując przychodzącą ulgę.

(jack)

— można by zaprosić norę. — zaproponował przegryzając długopis, który właśnie trzymał w ręce. polubił ją, mimo tak krótkiego kontaktu. na widok iskierki w oku finna westchnął głęboko. — w ten sposób jej nie zdobędziesz.
wzruszył ramionami.
wolfhard zignorował drugie zdanie wypowiedziane przez jacka. chciał się bawić, ale wtedy jeszcze nie czuł, że naprawdę ją kocha.

— napisz do millie a ja napisze do nory. — powiedział i wziął do ręki swój telefon. szybko go odblokował i otworzył konwersację z norą.

Finn Wolfhard

idziesz ze mną na imprezę, jutro o północy na war street, dom nr 27

na odpowiedź nie czekał jakoś specjalnie długo.

Nora Thompson

to pytanie czy stwierdzenie?

Finn Wolfhard

stwierdzenie.

(nora)

zignorowała drugą wiadomość finna i wyszła z domu. kierowała się w umówione miejsce.

— mills! — krzyknęła widząc swoją przyjaciółkę. uśmiechnęła się szeroko i przyspieszyła kroku.

— cześć! — odpowiedziała szczupła brunetka i przywitała się z norą szybkim uściskiem.

— masz strój? — spytała nora. miały iść na miejski basen, by się schłodzić i pobawić. nora miała dziś dobry humor, więc postanowiła go wykorzystać.

— mam. — odpowiedziała. uwagę obu dziewczyn zwróciło powiadomienie wydobywające się z telefonu millie. dziewczyna pospiesznie wyjęła urządzenie i sprawdziła kto do niej napisał. — jack zaprasza mnie na imprezę jutro, idziesz?

— finn mnie już zaprosił, ale skoro ty idziesz to ja też pójdę. — wzruszyła ramionami i posłała przyjaciółce niemrawy uśmiech. nie miała pewności, czy na pewno chciała tam iść. tym bardziej, że miał jej towarzyszyć finn, oraz wyatt.

                                          •
weszły do przymierzalni miejskiego basenu. po chwili szukania znalazły swoje szafki, które na szczęście były obok siebie. otworzyły je wkładając tam torby, z których wyjęły jeszcze ręczniki, stroje kąpielowe oraz kremy z filtrem. poszły do przymierzalni i ubrały na siebie stroje. chwile potem, znajdowały się już przy dużym zbiorniku z wodą. roiło się tu od krzyczących dzieci oraz zabieganych dorosłych, którzy próbowali pilnować aby ich pociechy nie zrobiły sobie krzywdy. znalazły dwa wolne leżaki i rozłożyły na nich koce. nora usiadła nad brzegiem i nogi włożyła do wody, czekając aż millie zrobi to samo. jednak ku zdziwieniu nory, ta tego nie uczyniła, tylko wepchnęła ją do wody. chwilowy szok sparaliżował ją na jakieś 1,5 sekundy. po wynurzeniu się z wody ujrzała śmiejąca się millie. patrząc na nastolatkę, nora sama wybuchnęła głośnym śmiechem, zwracając przy tym uwagę kilku gapiów.

Lose It | Finn Wolfhard x Jack Dylan GrazerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz