Josslin
Słysząc budzik miałam ochotę rzucić nim o ścianę i cały dzień zostać w łóżku. A to wszystko wina Shade'a Redwaliona. Próbowałam wymyślić jakiś plan, aby zrezygnować, ale marnie mi to szło.
Mój humor poprawił się trochę, gdy przypomniało mi się, że jestem umówiona z Drew i Em, mam nadzieję, że się polubią.
Po szybkim prysznicu podeszłam do szafy i wyciągnęłam szare spodnie i białą koszulkę. Włosy zostawiłam dzisiaj rozpuszczone. Postanowiłam zrezygnować ze śniadania bo miałam już mało czasu i ruszyłam w stronę przystanku.
Badąc już w autobusie wyciągnęłam telefonJA:Co powiesz na wspólny lunch? chciałabym cię z kimś poznać.
Nie musiałam długo czekać na odpowiedź.
EM:Oczywiście. Już nie mogę się doczekać, cieszę się,że kogoś poznałaś.
Postanowiłam jeszcze napisać do Drew.
JA:Nie będziesz miał nic przeciwko jak na lunchu dołączy do nas moja przyjaciółka?
Drew:Nie, im więcej kobiet tym lepiej.:)
Ale on jest zabawny. Coś czuję, że się polubią.
***
Shade
Wstałem z łóżka w dobrym humorze co było do mnie nie podobne. To pewnie ma coś wspólnego z tym, że mam się spotkać z Josslin. Jeszcze tylko kilka godzin.
**
Po dotarciu na uczelnie stałem na parkingu z Mattem i Reedem
Rozmawialiśmy o zbliżającym się meczu z Fortham, gdy nagle do Matta podeszła jakaś rudowłosa dziewczyna.
-Chłopaki to jest Emily-
Miałem wrażenie, że już ją gdzieś widziałem.
Po chwili dostałem olśnienia. To ona jest tą dziewczyną z którą rozmawiała na imprezie z Josslin, ciekawe czy są w bliskich relacjach. Tam wyglądały jakby były blisko. Przypadkowo usłyszałem jak Matt dopytywał rudej czy zje z nim lunch, ale ona odmówiła bo jest już umówiona na stołówce z przyjaciółką, która chce jej tam kogoś przedstawić.
Miałem tylko nadzieję że nie chodzi o Josslin, a osobą do przedstawienia nie jest jakiś pajac.
Na samą myśl, że ktoś kręci się koło Joss poczułem niewyobrażalną zazdrość. Nigdy czegoś takiego nie doświadczyłem.
Postanowiłem, że również pójdę w porze lunchu na stołówkę. Muszę się dowiedzieć o co chodzi. Wyciągnąłem z paczki papierosa i go odpaliłem.
Po chwilę było zrobiło mi się trochę lepiej.
Muszę się jak najszybciej dowiedzieć o co chodzi.###
##
#
CZYTASZ
My Dream✔️ [Two Souls I]
RomanceJosslin Mooer W swoim życiu przeszła prawdziwe piekło. Straciła osobę na której bardzo jej zależało. Po kilku latach na jej drodze staje on.. Shade Redwalion Miał wszystko czego mógł zapragnać. Rodzina, przyjaciele. Był kapitanem drużyny koszykarsk...