itiraf.

3.7K 220 129
                                    

Tahir yanağının acısıyla,dudağının ateşini aynı anda hissettiğinde idrak etti neler olduğunu.

Nefes,dudaklarında adamın tadı,göğsünde koca bir ateş parçası adama eğildi.

Uzun zamandır öpmeyi düşündüğü,çenesindeki yara izini belli belirsiz öptü. Geri çekildiğinde bir anlık göz göze geldiler. Nefes başını yere eğdi. Tahir o an dünyanın en mutlu insanıydı.

Ağaçtan can havliyle atladı Nefes. Düpedüz koşarak eve gitti.
Tahir elini çenesine koydu. Gülmekten kendini alamıyordu. Bundan sonra ne olacaktı?
Sevdâydı bu. Karşılıklıydı. Nefes'in kalp atışını hissetmişti. Kuş gibiydi kızın kalbi.

Nefes eli dudağında eve öyle hızlı vardı ki kendi bile inanamadı. Aynı hızla odasına girdi ve penceresini açtı. Alev alev yanıyordu kızın vücudu.

Pencerenin pervazına oturdu. Bir yandan eliyle suratını yelliyordu. Tahir'i ilk gördüğünde anlamıştı zaten,hayatını temelli değiştireceğini. Ama bu denlisini beklemiyordu. Hele ki şimdiki halini,anlatacak olsalar kahkahalarla gülerdi herhalde.

Az da olsa serinleyebildikten sonra odasına girdi. Telefonunda onu bir mesaj bekliyordu.

'Yara izim iyileşir bu akşamdan sonra.'

Derin bir iç çekti Nefes. Adam akıllı âşık oluyordu ona. Durumundan hiç de mutsuz değildi. Elleri dudaklarında kendini yastığa bıraktı. Öylece uyuyakaldı.

Tahir,senelerdir orda duran yara izini ilk defa anlamlı buldu. Elini oradan uzun süre çekemedi. Hiç hissetmediği bu duygularla evde duramayacağını anladı. Babasıyla dertleşmeye gitti.

Soğuk mezar taşına dokundu. Mezarın üstündeki kuru otları yoldu. Yavaşça oturdu yere.
'Baba ben aşık oldum.' dedi.

Ve bütün gece orada oturup babasına son her şeyi anlattı. Denizde yaşadıklarını,ailesine olan özlemini,koskoca İzmir'e sığamayışını,okuduğu bölümü bırakışını... Sonra Nefes'i. Hayatında ilk defa aşık olduğunu,bu hislerden aslında epey korktuğunu...

Evinin yolunu tuttuğunda gün ağarıyordu. Bugün resmen yeni evine taşınacaktı. Bugün yeni hayatının ilk günüydü.

Nefes,minik bir mahmurlukla uyandığında Tahir'den bir mesaj daha vardı telefonunda.

'Bugün taşınıyorum yeni evime. Son bir akşam yemeği yiyecekmişiz birlikte. Sen de yanımda ol istiyorum.'

Nefes bu kez cevapsız bırakmak istemedi mesajı.

'Gelirim,Balım'ı özlemiştim zaten.'

Tahir mesajı okuyunca koca bir kahkaha attı. Demek genç kadın bunun arkasına sığınmıştı. Gelsin de neyi bahane ederse etsindi. Yeter ki hiç yanından ayrılmasın,ömür boyu.

Nefes apar topar kitaplarını toplayıp okul yolunu tuttu. Meryem'le buluştuğunda dün akşam olanları anlatmak değil,en gizlisinde saklamak isterdi ama kız onun halinde,tavrında bir farklılık olduğunu hemen sezmişti.

'Ne oldi Nefes'um anlat bana? Yüzüne ışık gelmuş sanki?'

Nefes Meryem'e bakıp gülümsedi. Bir Asiye ablasından,bir de ondan hiçbir şey saklayamıyordu işte.

'Meryem âşık oldum.' dedi.
'Seviyorum adamı,yüreğim çıkacak hem öyle seviyorum.'

Meryem tebessüm etti. Tahir,ilk döndüğünde onu gözüne fena halde kestirse de artık yapacak bir şey kalmamıştı. Mutluluklar dilemekten başka.

Samimi olmaya çalıştı,ama ses tonu epey yapaydı. Maalesef Nefesin de bunu farkedemeyecek kadar aklı başında değildi işte.

'Çok sevundum canum. Allah daim etsun.'

######

Okul çıkışında,kendisini almaya gelmiş bir Kaleli beklemiyordu elbette. Hem de biraz süslenmiş miydi adam ? Saçlarını mı yapmıştı? Nefes,gülmekten kendini alamadı. Sanki sabah bayramlık seçer gibi elbise seçen,saçlarını uzun uzun Ören o değilmiş gibi...

Tahir,kızın dizlerinin bir karış üstünde biten elbisesine iç çekerek baktı. Aşk,arzuyu yanında taşır mıydı sahiden? Nefes'in her zerresine içi gidiyordu.

Arabanın içindeki genç adama kocaman gülümseyip arabaya bindi Nefes.

'Zahmet etmeseydun,evin yolunu bileyrım.' dedi bir yandan emniyet kemerini takmaya çalışırken Tahir'e bakıp muzurca gülümsüyordu.

Bir yandan adamı kestiği için bir türli tutturamadığı ehliyet kemeri tokasını Nefes'in elinin üstünden kavrayıp tek hamlede yerine koydu Tahir. Bunu yaparken genç kadına epey yaklaşmıştı.

Dudaklarına doğru nefesini üfleyerek 'Zahmeti mi kaldı?' dedi. Dün geceyi hatırlatmayı ihmal etmemişti.

Yediği tokatı ve sonrasında gelen masum öpücüğü de hatırlatacaktı belki ama kız aceleyle müzik açtı. Hem de son ses. Adamın daha fazla konuşup onu utandırmasına fırsat vermemek için.

Tahir'se müziği bir anlığına kıstı.
'Seviyorsun.' dedi.
Ve aynı yüksek sesi yeniden yakaladı.
Ama Nefes kalbinin gümbürtüsünden başka bir şey duyamıyordu artık.

Bu kez o kıstı müziğin sesini.
'Seviyorum Deli Tahir.' dedi ve hemen kökledi son ses.

Tahir aynı anda frene bastı. İkisi de öne doğru savulurken Nefes'in iki elini tuttu ve kendine döndürdü.

'Her şey çok güzel olacak.'

Yengem itiraftayuk?
Çok şeker değiller mi amaa 🙈
Bol bol yorum bekliyorum.
Sevgilerle. -melissimou

İmera Fera | NefTahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin