Huszonhetedik fejezet

952 57 10
                                    

+18

Apró csókokra ébredtem fel, de el is mosolyodtam. Egy szemem kinyitva őket néztem. Hoseok a hasamat hintette be, Jackson a mellkasomat, Wonho pedig az ébrenlétem észrevéve az ajkaimra hajolt. Csókját viszonozva a hajába túrtam, éreztem ahogy elmosolyodik. Végül őt váltotta Jackson, majd Hoseok. Pihegésemen jót vigyorogtak, de én csak a szemeimet forgatva keltem ki az ágyból, és a fürdőbe indultam.

~***~

Az esténk jól sikerült, aminek hihetetlenül örültem. Nem hittem, hogy lehetek ilyen boldog, főleg nem három fiú miatt. De örülök, hogy megismertem őket, hogy magam mellett tudhatom őket. De.. Sóhajtva támaszkodtam a zuhanykabin falának, amitől a hátamra zúdult a víz. Aggódtam. Meddig lesznek ilyen nyugodtak a napjaink? Nem kell aggódnunk az unoka miatt, aki kezd túl jól kijönni Seejunnal. Nem mondom, hogy ez aggaszt, hisz akkor nem lenne lelkiismeret-furdalásom mert elhanyagoltam, de még mindig nem bíztam benne.
  Beszélnem kell mind a kettejükkel, de előbb Seejunnal. Fene se tudta róla, hogy meleg lenne. Már ha egyáltalán az, és nem csak beleképzelek valamit. Fogalmam sincs melyik is lenne a jobb, hogy Seejun és Woozi együtt legyenek, vagy ne.

~***~

Egy érzésre hátra kaptam a fejem. Hoseok állt mögöttem ruha nélkül, mosolygott, de a szemeiben aggódás volt.
 - Baj van, Des? - fejemet rázva fordultam felé, és a derekánál fogva magamhoz rántottam. Kuncogva karolta át a nyakamat, és lentebb húzott magához, ajkaira hajolva simítottam a kezeim lentebb. Egy kezével hajamba túrt még jobban a testemhez préselve magát. Kezeimmel gömbjeibe markoltam, mire a csókba sóhajtott, még lentebb simítva a combjai alá nyúltam, és felemeltem. Lábait felemelve átkulcsolta a derekam körül, de így éreztem az éledező vágyát.
  Zuhany kabin csempéjének döntöttem a hátát. Levegő hiány miatt elvált tőlem, és a nyakamhoz hajolt csókokkal behintve a bőrömet, néha megharapva. Vállára apró csókot hintve egy kezemmel a fenekéhez simítottam. Éreztem, ahogy megfeszült, majd felengedett, de hála a víznek síkos volt a teste. Egy ujjam felnyomva fájdalmas nyögés hagyta el az ajkait. Fejét felemelve az ajkaimra hajolt, nyelv táncunk közben mozgattam benne egy ujjam, de amikor megmozdította a csípőjét, kettő mozgott már benne. Amint újra megmozdította a csípőjét kihúztam az ujjaim, elvált tőlem, és egymás szemébe nézve hatoltam belé egyre mélyebbre.
  Tövig benne voltam, de nem mozogtam vártam míg jelezni fog. Szemeit lehunyva pihegett, majd erősítve a kezei szorításán lassan elkezdtem mozogni. Fejét a nyakhajlatomba döntötte, és a fülem mellett sóhajtozott, amivel csak jobban kínzott engem. Kezeimmel a combjait markoltam, egyre gyorsabban mozogtam benne, egyre sűrűbb kéjes nyögések hagyták el az ajkait.
  Fejét felemelve az ajkaimra hajolt, már nyelvét átvezetve, átvette a domináns szerepet, amin jót somolyogtam magamban. Mindkettő kezével a hajamba túrt, mozgásommal egyetemben mozgatta a csípőjét, ami végett megtaláltam azt a pontját. Próbáltam mindig oda döfni, ami sokszor sikerült, e végett elhajolt tőlem, és szemeit lehunyva nyögdécselt arcát arcomnak dörgölve, akár egy bújós macska.
  Egy kezem elvettem a combjáról, és kettőnk közé nyúltam, ágaskodó tagjára fontam az ujjaim. Mozgásommal egyetemben húzogattam rajta a bőrt, amitől nem sok kellett neki.
 - Dehs - nevemet nyögve élvezett kettőnk közé. Még kettőt döftem és én is a nevét nyögve élveztem belé. Homlokom a vállának döntve pihegtem, de ő csak kuncogva birizgálta a hajamat, amivel megmosolyogtatott. - Végre érezhettelek. - Suttogta a fülemhez hajolva, és csókot hintett a nyakamra.
 - Hoseok.
 - Hm? - lassan kihúzódtam belőle, és leengedtem a lábait. Kérdő tekintettel nézett a szemeimbe.
 - Nem értelek titeket - értetlenül nézett rám, de közben szivacsot fogott kezébe, és elkezdte mosni a felső testem. - Jacksonra féltékenyek voltatok? - Mosollyal az ajkain nemlegesen rázta a fejét. - De egyedül ő jött fel hozzám, és egyedül vele feküdtem le tegnap. Akkor sem? - megint csak a fejét rázta, majd a hasamat dörzsölte be a habbal.
 - Desmond, mi szeretünk téged - nem nézett rám, csak a testem mosta. - Akár lefekszel velünk egymás után, hogy mindhárman kényeztetünk téged, vagy egyesével fekszel le velünk. Mi nem fogunk egymásra féltékenyek lenni, nincs okunk erre.
 - És az sem merül fel bennetek, hogy valamelyikőtöket jobban szeretem? - erre nagyobb lett a mosolya, amit nem értettem.
 - Tudjuk és érezzük, hogy minket ugyan annyira szeretsz, és tudjuk, hogy van valaki, akit jobban szeretsz, mint minket. De minket nem zavar, mert nem őt választottad - lassan felemelte a fejét, és mosolyogva pipiskedett, majd csókot lehelt az ajkaimra. Hirtelen mozdulásomra elfulladt nyögés szakadt fel a torkából, de most nem érdekelt.
  Csempének löktem, és mohón tapadtam az ajkaira. Kezeivel az oldalamat simogatta viszonozva a vad nyelv táncomat. Kezeimmel arcára simítottam és vad táncból lassú érzékire váltottam, mire éreztem a kezeit, amint felvezeti a hátamra és jobban húzott magához. El se tudja képzelni milyen melegséggel árasztott el a szavaival, olyan melegséget, amit eddig soha nem éreztem.

Destiny [✔]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora