Но един ден чух по новините, че е потънал някакъв кораб и че имало много пострадали. Уплаших се да не би да е станало нещо с родителите ми, понеже се отнасяше за същия кораб..
Изведнъж ми се обадиха от агенцията, която организира екскурзията..казаха ми, че моите родители били починали...че по време на инцидента мама и татко са били казали на някой от агенцията да ми съобщят, ако им се случи нещо да се пазя и да се грижа добре за себе си...Бях съсипана..усещах как всяко парченце от моето сърце се разбива на парчета..как душата ми страда. Направо не ми се живееше вече..Родителите ми бяха единствените хора, които ме обичаха..
Плачех и плачех и плачех..Луиз ме извика..аз се опитах да скрия моята болка и сълзи и слязох..-Хей, Лиса..Разбрах за инцидента..Родителите ти добре ли са?
Гледна точка на Луиз: изобщо не ми пука за родителите и...дано да не са живи, за да се разкарам от тази къща възможно най-бързо..
Гледна точка на Лиса: еми сега..какво да му кажа..истината ли, или да го излъжа, за да не създавам проблеми? Най-добре истината, тя е по-добра от лъжата и колкото да е тежка, трябва да се каже...защото иначе може сама да се разкрие и нещата да станат по-зле..
- Не са добре..те са починали..
-Съжалявам за това, но спокойно, от сега нататък ще живееш в дом за сираци.
-Какво? Не ми казвай, че ще ме напуснеш в такъв тежък момент
-Честно да си призная, изобщо не ме е грижа са смотаните ти чувства..искам просто да се разкарам от тук, че до гуша ми дойде да се грижа за теб..
-Така си и мислех..ти винаги ми си се карал и биел, само защото съм дете..
-Така е...защото аз те мразя..винаги съм те мразел..изпращам те в този дом, само за да не ме обвиняват за постъпките ми след време..Гледна точка на Лиса:
Не мога повече. След станалото днес ми идва да се убия..но знам, че родителите ми няма да го искат..и точно затова ще живея..ще живея своя нещастен и самотен живот..без майка, без баща, без никой...изгубих всеки близък и всичко се срина до основи..а и този Луиз...той гледа само себе си..живота е толкова жалък..не знам как ще живея..
Дали Лиса ще преодолее болката си? Дали пак ще е способна да обича и да бъде щастлива?
YOU ARE READING
В покрайнините на любовта
RomanceИстория, която се разказва за едно самотно момиче, което е на път да открие на любовта! Момиче, изгубило способностите да обича се оказва, че с течение на времето научава какво е любов! Но дали момчето, в което е влюбена ще го хареса или пак ще бъде...