Състезанието

31 1 0
                                    

Ник ми пожела успех в намирането на работа. Реших да поразгледам сайта jobs.bg.
Оооуу, супер, харесаха ми някои нещица:
1. Да съм танцьорка.
2. Да съм жури при пеенето.
3. Да съм манекенка.
Реших да се приготвя за танци-манци.
Обадих се, казаха ми да съм там в 13ч. Сега беше 12 и 40ч. Трябваше да тръгвам.

13ч.
Стихнах. Умирах от притеснение дали ще ме удобрят. Започна интервюто.

-Здравейте, от къде сте?
-От София.
-На колко сте години?
-18г.
-Кои са вашите родители?
-Нямам родители, сираче съм. Роуз, собственикът на приюта, ме отгледа.
-Къде се намира?
-На ул.,,Раковска" номер 3.
-Кажете и телефоният си номер за връзка:
-0899784750.
-А с какво обичате да се занимавате?
-Обичам да пея, да чета, да слушам музика
-Имате ли талант?
-Мога да готвя и донякъде да рисувам.
-А имате ли опит в тази работа?
-Не знам, но бих се пробвала.

Добре, време е за ревюто ви. Изтанцувайте следното:

И ми пуснаха някаква непозната музика.

-Не беше зле, но за съжаление нямате дадените изискания за тази работа.

Провалих се. Беше ред на следващото.

Отидох за следващата ми задача.
Този път не се искаше интервю, трябваше само да попълня някаква анкета.

- Здравейте, след 15 мин. ще сте жури на танцов състав ,,Щурците". Бъдете готова и дайте всичко от себе си. Пожелаваме Ви успех!

След 20 мин.
Танцовия състав игра много добре, но наистина не знам какво да кажа.

-Според мен танцовия състав игра много добре, нямам никакви критики относно тяхното представяне. Давам оценка 10.
-Извинявайте, но не забелязахте ли грешките? Едното дете игра много по-хаотично от другите, а другите деца не танцуваха едновременно с музиката, все имаше някакви разминавания. Давам оценка 6.

- Здравейте, искам да Ви съобщя, че вашия кандидат Лиса като жури не се справи много добре. Заповядвам Ви да я уволните.
-Добре.

Оф и тук не ми провървя. Бях напълно отчаяна, губех всякаква надежда, докато не намерих това

Обява:
Утре в 15 часа-състезание ,,Най-добрата книга" с награда 200 000лева. Книгата, която най ни вдъхнови и докосне сърцата ни ще получи цялата чест и почит по света+ паричната награда. Очакваме Ви!

Умрях от радост. Да, никога не съм писала книга, но имам усещането и надеждата, че ще се справя. Бях много добра по Литература и ми беше любимият предмет.

16 ч.

Веднага съобщих на Ник и се прибрах. Започнах да я пиша. Казваше се ,, Любовта лекува"
В нея обединих историите на мен и Дани. От деня на нашето раждане до сега.

6-7ч.
Готова е. Книгата стана много вълнуваща и емоционална. Поне за мен де. Написах и нашите мечти и представите ми за нашето бъдеще. Главните герои бяхме аз, Дани, Краси, Роуз, Ник, Луиз, родителите на Ник. Имаше и други, но не на първо място герои. И за да разнообразя малко нарисувах картина с различните контрасти на любовта- ревност, състрадание, обич, болка, преданост, гняв и я закачих за корицата.

Реших да поспя малко.

14 и 40.

Ужас, успах се.

15 ч:
Слава ти боже, добре, че си ти. Всички си дадохме книгите. Оставаше да ги покажат на публиката, да ги оценят и да кажат победителя

16ч.

-Всички книги много ми харесаха, но лично мен най ме впечатли книгата на Лиса. Тя просто докосна душата ми.
- Не мога да отрека, но но мисля, че на Преслава е по-хубава.
-Тук всички книги са еднакво хубави. Всеки се е потрудил. Всеки труд трябва да е ценен. А всеки може и повече от даденото тук.
-Така е.
-Хора, вижте, при книгата на Лиса има нарисувана картина.
-Ооо, не забелязахме.
В този момент всички останахме без думи. Определено тази картина ни трогна много. Вече имахме победител.

Много скоро ще обявя победителя. Първо искам да кажа няколко думи.

-Забелязах, че всички сте вложили много емоции в писането на книга, а това именно те прави добър и уважаван писател. Такива писатели винаги се помнят и е невъзможно да се забравят. Всички ме впечатлихте. Сега ще има победител, така е, но тук няма загубили. Тези, които няма да спечелят, не се отчайвайте, не се отказвайте. Всяка загуба води до нещо ново, много по-добро. Както човек се учи от грешките и се развива като личност, така човек ще постигне съвършенната за него книга. Пожелаваме ви успех и никога не се предавайте! Ако нещо не ви се получава, спокойно, някой ден ще ви връхлети вдъхновението и всичко ще е наред!

Така, стига съм разправял. И победителят от състезанието е:

Лиса Иванова.

-Много Ви благодаря! Благодаря, че ме мотивирахте да напиша своята история. Това ми е първата написана книга, надявам се да ви хареса.
Много се вълнувам. Сега моя приятел ще бъде спасен. И всичко ще бъде както преди.

Веднага съобщих на Ник. Утре вече щеше да е освободен. Вече нищо нямаше да ни раздели.

В покрайнините на любовтаTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang