Всичко досега си беше страхотно. Но ми е тъпо, че от време навреме щях да оставам сама. Но какво да се прави, поне ще мога да си пея наволя и да си танцувам.
Гледна точка на Луиз:
Какъв е този глас, който чувам?
Ще отида да проверя.Каквоо? Лиса живее тук? Много се е променила, идва ми да си поиграя с нея. Но не сега. Докато спи, ще се промъкна и ще действам.
23ч.
Време е. Отидох, но какво? Има и други хора с нея? Хмм, е сега стана сложно. Хмм, добре, щях да изпратя моя син да ми я доведе, той и без това е миличък.-Сине, ще искам утре да отидеш при нашата съседка, казва се Лиса и да ми я доведеш да я изнасиля.
-Но татко, не мога, това е жестоко.
- Спокойно, аз ще ти платя. И без това ти трябват пари за операцията на жена ти.
- Добре. Но го правя единствено заради жена ми.На следващия ден:
Оф, пак съм сама. И утре пак. Ник е на работа, а Дани все е с Краси. Неразделни са.
Позвъня се на вратата. Чудя се кой ли е по това време.
-Здравей, аз съм твой съсед. Много ще ми е приятно да се запознаем. И без това двамата сме сами. Ако искаш, ела у нас.
- Ти следиш ли ме?
- Не, просто чух ангелският ти глас и така разбрах, че сме съседи.
Моля те, ела у нас, приготвил съм ти изненада. Награда за твоят талант. Понеже я забравих, затова..
- Добре. Но само защото обичам наградите.Гледна точка на Луиз:
Ооо, браво на моя син, Лиса е дошла тук. Остава само да я заведе при спалнията ми.-Лиса, наградата е при спалнята ми. Ела да ти я дам.
-Добре.Ъъъъххх, извинявай, явно не е била тук. Ей сега се връщам, само да я потърся.
Защо изобщо се съгласих да дойда тук? Имам чувството, че това е уловка. Ще си вървя.
-Не бързай да си ходиш, Лиса.
И в този момент, човекът, който много мразех, ме бутна в леглото.
-Какво правиш? Пусни ме. Помощ, помогнете ми.
- Успокой се, сега сме само аз и ти. Не може да избягаш. Остави ме да се понасладя.
-Пусни ме, кретен.Гледна точка на Лиса: Ужас, така ме е захванал, че не мога да избягам. Иска да ме изнасили. И ще успее. Цялата ме съблече, понацелува ме навсякъде, не му ли стига егати??
Гледна точка на Луиз: Ах, какво удоволствие. Не знаех, че има толкова хубаво тяло. Остава само десерта.
- Някой да помогне, помощ!
Гледна точка на Дани
Какво, Лиса ли чух??? Горкичката, в каква ли беда се е забъркала. Ще отида да видя какво става.Гледна точка на Лиса:
Губих всякаква надежда. Луиз ме изнасилваше и очевидно му харесва, не може да спре.Гледна точка на Дани:
Виковете идваха от онази стая.
Не мога да повярвам, Лиса е изнасилвана. Сега ще спра този кретен.
-Пусни Лиса. Остави я намира, иначе ще отидеш в затвора.
-Добре. Ще я пусна, но само ако и ти се присъединиш в леглото, красавице.
-Никога. За нищо на света.
- Сине, ела тук, бутни тази красавица към мен.Гледна точка на Дани:
Този съвсем се е побъркал. За щастие написах смс на Ник да ни спаси. Но за мое нещастие този кретен започна да изнасилва и мен. Поне Лиса вече е свободна.- Няма да ми избягаш, Лиса. И да искаш, не можеш. Остави ме да довърша това котенце и после теб ще довърша.
-Остави приятелката ми, кретен.
И в този момент взех всякакви предмети и започнах да го замервам. Той изпадна в безсъзнание. Аз и Дани бяхме свободни. Поне засега. Ник дойде.-Какво е станало момичета? Какво се е случило?
- Ник, моля те, не ни се сърди. Луиз изнасили мен, после и Дани, която се опита да ми помогне и успя, ако не беше нейната жертва, сега аз
щях още да бъда изнасилвана.
-Този Луиз ще си плати за стореното. Ще отиде зад решетките. А сега да си вървим.И така денят приключи. Аз и Дани още не можехме да преживеем случилото се, а милият Ник се мъчеше да ни успокои.
Поне тормозът свърши. Поне засега.
YOU ARE READING
В покрайнините на любовта
RomanceИстория, която се разказва за едно самотно момиче, което е на път да открие на любовта! Момиче, изгубило способностите да обича се оказва, че с течение на времето научава какво е любов! Но дали момчето, в което е влюбена ще го хареса или пак ще бъде...