Ново приятелство или пък не?

51 3 0
                                    

Часът мина нормално. Дойде междучасието. Реших пак да си прочета романа. Но Ник ме прекъсна.
-Какво четеш?
- Романът ,,Отвъд любовта"
-Ооо, и аз чета това! Много е готин! С нетърпение очаквам новото издание.
- Така ли? А коя част ти е любимата?
-,,Отвъд любовта- Ново начало"
-И на меен.

Гледна точка на Лиса: Не мога да повярвам..Много малко хора харесват този роман, понеже много бавно се развивало действието и много скучно бил написан. Радвам се, че има някой с подобни интереси като моите.

- Ще се радвам да бъдем приятели и да споделяме общи интереси, Лиса.

Гледна точка на Ник: Искам да и бъда приятел, да и помогна да изгради самочувствие и увереност.
А и е готин човек.

Гледна точка на Лиса: Не мога да приема. Все още не мога да допусна никой до сърцето си. Не искам отново да бъда наранявана.

- Съжалявам, че ще го кажа, но не може да бъдем приятели.
- Но защо?
- Не е твоя работа да знаеш. Просто не желая да споделям.
-Добре, както искаш. Но щях да се радвам, ако бяхме.

Гледна точка на Лиса: Загубих шанса да имам приятел. Но по-добре, не искам да бъда предавана.

Гледна точка на Ник: Странно. Защо не желае? Сигурно си има някакви проблеми, или просто не може да се довери.
Няма да се откажа. Ще спечеля доверието и и ще бъдем приятели.
Но най-напред трябва да проуча нейното минало.

Дали Ник ще спечели доверието и? И дали ще бъдат приятели?

В покрайнините на любовтаOù les histoires vivent. Découvrez maintenant