Ухаа, днес е рожденият ми ден. Днес с Ник щяхме да се виждаме. Звънна телефона:
- Здравей, любима. Готова ли си за днес?
- Да, готова съм. Но за какво съм готова, не знам.
- Изненада е. Това ще е моята изненада за рожденият ти ден.
- Оф, нищо не ми казваш, егати
- В 13 часа ще те чакам на входа.Гледна точка на Ник: Лиса ми се сърди, че не и казвам изненадата, но се надявам да и хареса, а не да се уплаши. Наумил съм да я заведа на екскурзия до Венеция. Дано всичко мине прекрасно.
13 часа е.
Вече бях готова.-Здравей, любима. Готова ли си за моя подарък?
- Да, казвай къде ще ме водиш, че не мога да чакам повече.Когато стигнахме, видях, че Ник беше организирал автобус до Венеция! Много се зарадвах. Винаги съм искала да съм там.
- Е, харесва ли ти?
- Много.
- Това е само началото.
- Има и още?
- И то много, ти само почакай да пристигнем.Автобусът потегли.
Гледна точка на Дани:
- Днес е рожденият ден на Лиса. Трябва да и честитя.
Но в този момент на вратата ми звънна някой.
-Ооо, Краси, колко се радвам да те видя...
- И аз, много ми липсваше. Нямаше и миг, в който да не мислех за теб.
- Тогава, ако си мислел, защо през цялото това време, ни ми звънна, ни ми писа, нищо.. Не знаеш, колко се тревожех. И защо въобще замина в чужбина?
- Трябваше да го направя, скъпа. Трябваха ми много, ама много пари. Имам подарък. Надявам се да ти хареса.Какъв ли е този подарък? Когато пристигнахме, останах без думи и бях адски развълнувана. Краси беше купил хотел, в който щяхме да живеем, след като се оженим.
С Краси подготвихме подаръците за Лиса и ги оставихме пред входа. Написахме и бележка, че ще празнуваме рожденият и ден в бъдещия ни дом.
Гледна точка на Лиса:
Вече пристигнахме във Венеция. Ник ми завърза очите и ме водеше нанякъде. Когато ги отвързах се отзовах на най-проклетото за мен място.
- Ник, защо ме караш да се чувствам така? Знаеш, че не обичам да съм в кораб.
- Направих го, защото си моята любима и правя всичко възможно, за да преодолееш миналото си.
- Но ме е страх, Ник!
- Спокойно, ще ти хареса, организирах най-хубавото за теб.Оф, тоя Ник. Като се върнем, ще го направя на пух и прах.
Останах изненадана. Ник беше организирал цял ресторант и кораб за нас. Минахме през много крайморски градове, разгледахме невероятните пейзажи. Всичко беше много романтично. Мисля, че вече не ме е страх, а напротив- беше един от най-щастливите ми рождени дни.- Ник, много ти благодаря, не зная как бих живяла без теб. Но от къде намери толкова много пари?
- Ъъъмм, емми, работя в една фирма за текстил. Помагам на баща ми, а той нали е богат.
- Супер, но защо не ми каза по-рано?
- Исках да е изненада.Вече се прибирахме. Видях бележка, на нея пишеше:
"Честит рожден ден, Лиса,
Желаем ти много любов и хубави, незабравими мигове с Ник. Много щастие, радост и успех в живота.Дани:
Честит рожден ден, Лиса! За толкова малко време, ние станахме много близки. Винаги сме се смяли, плакали, преодолявали сме всякакви трудности, правили сме всякакви лудории( например нашите телефонни шеги. Как само бяхме заблудили, че ще донесем пица на шишкавия старец)
Но каквото и да става, ти винаги ще си моя приятелка.Краси:
Честит рожден ден, Лиса. Може и да не се познаваме, но знам, че ти си много готина и мила, също като моята приятелка Дани. Пожелавам ти всичко хубаво и с Ник елате на ,,ул. Мелисима", един жълтеникав хотел с нашите имена. Там ще се състои празникът.Очакваме ви!
С много обич:Дани и Краси"
Отидохме там. Понеже бях получила много хубави подаръци(парфюм, бижута, рокля, която сега носих(светлосиня)),бях купила и за тях- медальони сърца, с тяхна обща снимка и на тях пишеше: ,,Завинаги свързани"
- ДК:Лиса, много е хубав, с радост ще ги носим.
Партито беше велико. Бях много изненадана от посрещането им( бяха викнали всички мои любими хора и когато влязох всички запяха и цялата бях в конфети), както и че Дани и Краси някой ден ще се женят. Личеше си колко много се обичаха.
След партито, Ник ми каза, че щял утре да ме запознае с неговите родители. Аз малко се стресирах, но и бях спокойна, понеже Ник щеше да е до мен.
С много вълнение очаквах този ден.
VOUS LISEZ
В покрайнините на любовта
Roman d'amourИстория, която се разказва за едно самотно момиче, което е на път да открие на любовта! Момиче, изгубило способностите да обича се оказва, че с течение на времето научава какво е любов! Но дали момчето, в което е влюбена ще го хареса или пак ще бъде...