Денят беше хубав. Надявам се да отидем на филмова вечер. Но трябва да говоря с Лиса.
Звъннах и.
- Ало, Ник.
- Здравей, Лиса, искаш ли тази вечер да отидем при Дани да гледаме филми?
- Не знам, Ник. Има филми, които не харесвам.
- Ще са хорър. Толкова ги обичам.
- Неее, не обичам хорър. Много ме е страх.
- Спокойно, Лиса, аз ще съм до теб. А и филмите ще ти харесат, сигурен съм.
- Оф, добре, ще отидем, но само заради теб. Не искам да те разочаровам.
- Значи в 20 часа те чакам пред входа.
- Добре.И така разговорът приключи. Часът беше 14. Трябваше да се подготвя психически.
19 часа:
Трябваше вече да се приготвям. Реших да си облека една синя на бели точки рокля. Щях да съм супер красива.
Направих си и прическа. Много хубаво си сресах косата и я вързах на кок.19 и 30:
Имах още 30 час. Малко подрених. Ще погледам телевизия.
Гледах малко от ,,Стани богат". Горкият човек, можеше да спечели 2 500лв., но си тръгна само с 500.
Както и да е. Ааа, не, часът беше 20 и 10. Закъснявах.Излязох от вкъщи. Нрождениярещна с прегръдка, въпреки че ми беше леко ядосан, че закъснях. Ама какво да се прави.
20 и 30:
Вече стигнахме. Дани ни посрещна с едни много вкусни бисквитки с шоколад. Удивително вкусни.- Здравейте, хора, хайде да започваме с хорър филмите. Ще настръхнете, ха-ха.
- Със сигурност. А аз не само ще настръхна, аз ще умра.Всички се засмяха. Започнахме да гледаме. Отначало не ме беше кой знае колко страх, но после всички ревахме. Даваха сцени, как нараняват един човек, скубат го, бият го до кръв, буквално. После даваха как изнасилват една жена и тя забременява и умира по време на раждането. И като за финал дават как синът на тази жена убива собствената си жена и дете, защото е бил луд.
Филмът беше ужасен. Всички бяхме много уплашени.
Часът беше 22 и 30. Решихме поне да се бием с възглавници.
В боят спечели Ник, не случайно е толкова див и борбен.Часът беше 23. Решихме да си ходим, но точно в този момент звънна телефонът на Дани.
-Здравей, Дани, липсвах ли ти? Аз съм, твоят Краси.
- Каквоо? Ти ли си? Ако знаеш колко се радвам да те чуя.
- И аз. След един месец се връщам при теб. Повече няма да сме разделени.
- Ооо, супер, а кога точно горе-долу ще си дойдеш?
- На 15 Август.
- Супер, ще те очаквам с нетърпение.-Лиса, Ник, Краси си идва. Но за съжаление е точно на рождения ти ден.
-Напротив, за радост е, аз и Лиса ще отидем на едно ново място, а ти и Краси ще прекарате време заедно. После всички ще се съберем и ще отпразнуваме.
- Супер, разбрахме сеНакрая аз и Ник си тръгнахме. Въпреки ужасите, бяхме много радостни за Краси и с нетърпение очаквахме деня.
YOU ARE READING
В покрайнините на любовта
RomanceИстория, която се разказва за едно самотно момиче, което е на път да открие на любовта! Момиче, изгубило способностите да обича се оказва, че с течение на времето научава какво е любов! Но дали момчето, в което е влюбена ще го хареса или пак ще бъде...