Завършването

38 1 0
                                    

Днес завършавахме. Нямах търпение за бала. Щяхме да сме в един луксозен хотел. Ще има много вкусна храна и много хубава музика, сигурна съм. И най-хубавото разбира се- моя Ник.

Бях облечена доста красиво. Бях с една дълга розова рокля.
А за балът ми, който щях да организирам, щеше да е друга.
Реших балът ми да е след завършването.

Общо взето изпращането мина добре. Много ще ми липсват някои учители. Но всеки поема по свой си път.

Дипломата ми беше 6.00. Въпреки, четворката по Литература, аз учих много упорито. И успях.

Часът беше 14. Вече щяхме да тръгваме за бала.
Ник щеше да ме закара. Колата му беше адски хубава. Беше на мерцедес, бяла на цвят.

15 часа:

Вече пристигнахме. Започнахме да ядем, пием..Аз мисля, че малко се понапих. Държах се лудо, не ме свърташе на едно място.

После дойде ред за танци. Отначало бяха рок музика, после кей поп. Типичните глупости. Но аз се бях раздивяла и всички ми се чудеха на акъла.
Но пък накрая бяха бавните танци като валс. Ник ме беше питал:

- Ще танцуваш ли с мен, пиянке сладка?
- Защо изобщо питаш.

И почнахме. Бавните танци ме успокоиха. Пак си бях същата Лиса. Пак се чувствах потопена в любовта.

Накрая Ник ме изпрати. Дадохме си малка целувка за сбогом. Денят беше много щур и забавен.

След 2 седмици:
Днес беше организираният от мен бал. Щяхме да ходим в ресторант, който се казваше ,,Перлените водопади", кръстен точно на мястото, където ме водеше Ник. Вярно е, не бяхме много хора, но щяхме да си изкараме супер.

Реших да се подготвям за бала. Ник щеше да е мой кавалер и танцьор.
Обякох си хубавата синьо-зелена рокля, до коленете, отгоре в дясно си сложих брошка сърце червено на нея и за завършек си сложих диадема на жълти звезди.
После си направих косата на кок и пак се гримирах. Обувките бяха малки токчета със същия цвят като на роклята.

Накрая се напарфюмирах с любимия парфюм на Ник, който ми го беше подарил, просто за да ме зарадва. Да, Ник от време на време ми подаряваше по нещичко.

Тръгнах. Ник ме чакаше пред вратата. Каза ми, че съм красива и разбира се го дарих с целувка.

След 1 час бяхме пристигнали. Очаквахме всеки да дойде и почнахме да се снимаме. След това ядохме, храната беше по мой избор. Ако някой нещо не харесваше, имаше правото да избере друго. На Ник избрах най-специалното място, а именно до мен.

- Ник, ти седиш тук. Подготвила съм ти любимата храна.
- Ооо, супер, имам нещо за теб.
- Ойй, как обичам плюшено мече. Страхотно еее.
- Хайде да ядем.

След яденето танцувахме. Музиката беше поп, класическа и малко народна.

След танците дойде времето за специалният десерт, който бях сготвила за всички. Ресторантът просто трябваше да го сервира.

Всички ахнаха, щом го видяха. Беше торта с бял шоколад. Върху нея имаше цветя. Отстрани я украсих със шоколадова сметана, кафява със шприц, под формата на сърчица.
А крема между блатовете беше ягодов крем.

Тортата беше много вкусна и красива. Всички много я харесаха.

А именно с това свърши нашия бал. Всички бяха много доволни, включително и аз.


В покрайнините на любовтаDonde viven las historias. Descúbrelo ahora