Свършихме училище. Днешния ден беше много емоционален за мен..за първи път някой искаше да бъде приятел с мен..колко неочаквано..
Преди да си тръгна, Ник реши да ме пита нещо, което направо уби и мен и мойте очаквания.
-Лиса, защо имаш ниско самочувствие? Какво е било миналото ти? Искам да ти помогна да изградиш самочувствие. Не искам да те тормозят, защото много добре знам какво е да бъдеш тормозен..
Гледна точка на Ник: Дали ще ми го каже..Или пак ще го скрие, само защото ми няма доверие. Какъвто и да е отговорът и, аз ще го разкрия рано или късно.
- Оф, Ник, как да ти кажа. Не искам да споделям моето минало с никой.. Включително и с теб, защото ти нямам доверие.
- Но защо ми нямаш доверие?
-Просто защото така съм преценила. Не мога да ти имам доверие все още.
-Разбирам те. Не желаеш да бъдеш изоставена, наранявана и т.н..И аз съм го преживявал, но съм го преодолял, защото не всички хора са предатели. Дори да са, те ще си получат заслуженото след време.
Гледна точка на Лиса: Какво искаше да каже с това? Как така ще си получат заслуженото?..Не разбирам..
-Ъъъ, Ник, не те разбирам..
- Имам предвид, че ако хората правят лошо на другите, то след време на тях ще им се случи нещо лошо.
- Това звучи, все едно пожелаваш нещо лошо на някой.
-Нее, Лиса..просто ти казвам, че ако някой те предаде или случайно те е предал, да не очакваш същото и от другите хора. Защото хората сме различни. Постъпваме различно.Гледна точка на Лиса: За миг се почувствах, че може би постъпвам грешно. Все пак всеки заслужава поне един шанс. Я да ме опознае, я дори да дружи с мен. Може би намеренията на Ник да ми помогне, не са лъжа. Но все още не мога да му кажа миналото, понеже за мен това е една рана в сърцето, която само се разширява, ако я споделя с някой.
- Добре, Ник. Вярвам на казаното от теб.Просто не желая да споделям миналото си, понеже чувствам болка.
- Значи си имала тежко минало. Добре, няма да те карам да го споделяш.
И така разговора ни приключи.
Гледна точка на Ник: Добре, имала е тежко минало. Но каквото и да е то, ще го разбера и ще и помогна да излекува своята рана.
Вече се прибирах от училище, моите родители ме возиха, докато не видях нещо, което много, ама много ме разтъжи. Направо ми се плачеше при мисълта за това.
Какво е видял Ник? И как ще постъпи?
VOCÊ ESTÁ LENDO
В покрайнините на любовта
RomanceИстория, която се разказва за едно самотно момиче, което е на път да открие на любовта! Момиче, изгубило способностите да обича се оказва, че с течение на времето научава какво е любов! Но дали момчето, в което е влюбена ще го хареса или пак ще бъде...