Зад решетките

24 1 0
                                    

С Дани сънувахме кошмари. Горкият Ник не можеше да заспи. Надухме му главата.

На следващият ден:

-Ник, какво правиш?
- Звъня на полицията.
Няма да позволя пак да ви тормозят.

- Ало. Обажда се Николай Димитров. Искам да съобщя за престъпление.
- Да, слушаме Ви.
- Вчера един мъж изнасили 2 мои приятелки. Той е наш съсед.
- Кажете Вашият адрес.
-Ул. ,,Стефан Стамболов", една сива къща. Ще ви изпратя точната локация.
- Добре. Идваме след 5 мин.

След 5 мин:

Бих искал да ми разкажете какво точно се случи вчера.

- Аз бях сама вкъщи. Ник беше на работа, а Дани с нейният приятел. Изведнъж звънна някой, който ,,уж" искаше да ми даде награда за хубаво пеене. Този някой се оказа помощник на Луиз, който искаше да ме изнасили. Онзи някой ме беше заблудил, че наградата е в неговата спалня и беше излязъл с извинението си,,Ъхх, явно не е била тук, ей сега се връщам".
Тогава аз си помислих, че всичко това е уловка и реших да си тръгвам, но Луиз ме спря и вече не можех да се измъкна. Докато бях изнасилвана, Дани се притече на помощ.
- Да. Както се прибирах и чух викове. Когато видях какво е станало, реших да и помогна. Успях да напиша смс на Ник да ни спаси, също да освободя Лиса, но за сметка на това мен ме изнасилиха, също. Но така Лиса нямаше друг избор и беше ударила Луиз с някакви предмети до безсъзнание. Така ние бяхме свободни и Ник дойде да ни вземе.

- Добре, а Луиз все още ли е в безсъзнание?
-Не знаем.

В този момент някой трескаше на вратата като побъркан.

-Лисаа, любима моя, отвори вратата на твоят Луиз.

-Лиса, отвори вратата да видим дали пак ще направи опит да те изнасили. Спокойно, всичко ще е под контрол, наблюдаваме те.

Престраших се и отворих.

-Престани, Луиз. Пусни ме.
-Няма да те пусна. Ти си моя.

- Сър, арестуван сте.
- И защо? Какво съм и направил? Ние се обичаме, нямаме ли право да спим заедно?

- Мръсник, ще те убия!
-Успокой се, Ник. Луиз ще си получи заслуженото.

- Луиз, както казах вече, арестуван сте за 20 години. Нямате право да изнасилвате и то колкото пъти си пожелаете.
- Кой ви е казал тези лъжи? С Лиса сме женени, аз бях навън замалко, не може ли да се върна при съпругата си?
- Лиса, Луиз съпруг ли ти е?
- Как ви хрумна? Луиз не само ме изнасилваше, когато бях дете, той беше нает да се грижи за мен, от баща ми. Но вместо това той само ми се караше, биеше или
наказваше по всякакви начини.
- Дори и това сте направили, сър. Нямате ли малко срам? Значи първо изнасилвате 2 невинни момичета, после ме лъжете, а на всичкото отгоре сте тормозили и дете. Край. Реших го. Ще сте в затвора до живот.

Гледна точка на Луиз: Няма да се измъкнеш Лиса. Ти пак ще си моя. Ще направя всичко възможно да се освободя от затвора и пак ще си поиграем.

Тормозът беше спрян. Всичко за Лиса си беше по старому. Или поне засега?

В покрайнините на любовтаWhere stories live. Discover now