Предложението

20 0 0
                                    

Мина известно време. Ник беше освободен. Много се радвам, че той се сдобри с родителите си и започна да управлява своя собствена фирма за мода. Аз започнах работа при него като моден дизайнер. А Дани и Краси се ожениха. Сватбата им беше невероятна. Дани изглеждаше като нов човек, не можах да я позная, а Краси беше неустоим.
Ах, кога ли ще бъде и нашата сватба с Ник...
Точно се канех да отивам за работа и се звънна на вратата.
Хмм, кой ли ще е? Когато отворих, видях нещо забележително..Пред вратата имаше торта, а на нея пишеше:

,,Честити ни 3 години! Изненадата не е само това"

Бях толкова щастлива, че реших да му нарисувам нещо, все пак и аз да направя някоя изненада! Нарисувах мен, Ник, Дани и Краси, стоящи при водопада. А на небето-птички, образуващи знакът за безкрайност. Тази картина ще напомня, че любовта и приятелството са безкрайни, а какво по-хубаво от това?
Отидох на работа. Когато Ник видя изненадата се разплака и каза:

-Лиса, любима моя! Ти си моят живот, моето всичко! Днес в 20 часа ще те чакам при киното. Очаквай нещо ново!

Гледна точка на Лиса:
-Ник е страхотен, сигурно пак ще е някоя страхотна изненада. Ще се облеча с роклята, която той ми подари на втората ни годишнина.(черна с бели ивици)
Ще го зарадвам.

Ето, че часът настъпи. Вече е 20 и бях при киното. Изведнъж всичко наоколо изгасна. Светеше само  екранът, който ,,разказваше" за нашите спомени с Ник. От деня на запознанството ни до сега.
Останах без думи. Усмивката ми засия от щастие, а сълзите ми така и не спряха. При края на филма пишеше:
"Лиса, радвам се, че те познавам. Радвам се, че те обичам. Но още повече ще се зарадвам, ако ми отговориш на въпроса: Ще се омъжиш ли за мен?"

Сърцето ми туптеше от вълнение, прегърнах силно моя Ник и му отговорих:Да,да и да.

Накрая двамата си помечтахме за новото бъдеще и така приключи днешната приказка.

В покрайнините на любовтаDonde viven las historias. Descúbrelo ahora