Чувам някакъв звук. Чудя се какъв е този звук посред събота. Гласът на алармата.. Олее, забравих, че е понеделник. Станах със всички сили от леглото и почнах да се приготвям за противното училище-мъчилище.
След 30 час:
Оле, закъснявам..имам само 5 мин.да стигна до училището. Другите са прави, голяма съм бавнярка.
Грабнах раницата и затичах като че ли бях на състезание, от което зависеше победата на всяка цена.След 5 мин:
Ох, слава богу стигнах. Учителят по География(мразя този предмет) тамън пристигаше.Започнахме час. Чух някакви да ме коментират зад гърба ми, че винаги съм идвала в последния момент..Но какво ми пука..Нищо ново под слъцето.
След часа чух някой да казва, че щяло да има нов ученик на име Ник. Честно да си призная изобщо не ми пукаше, всички момчета така ли иначе са смотаняци като тези от класа. Този Ник щял да дойде за другия час, понеже имал някакви ангажименти. Както и да е..
Реших да прочета новият роман ,,Отвъд любовта". Идеалното занимание да си запълниш времето.
Часът по История започна. Дойде и Ник.
- Здравей, Ник! Добре си дошъл в новото ни училище. Запознай се с новият си клас. Всъщност защо реши да се преместиш тук? Защо не завърши в миналото ти училище?
- Здравейте на всички! Казвам се Ник! Приятно ще ми е да се запозная с всички вас. Аз идвам от Природно-Математическата гимназия. Причината по която се преместих беше, че просто предадоха моето доверие. Хората, които най обичах ме зарязаха и взеха да дружат с друг човек, поради причината, че не съм пушил, че съм бил прекалено послушен и възпитан към другите и тем подобно.. Но както и да е..Гледна точка на Лиса: И той е преживял подобна история като моята..да загубиш хората, които си обичал..но при него е било много по-гадно..Те са го зарязали, поради тези тъпи причини. Но се чудя как може да е дружал с такива хора..хора, които си играят с неговите чувства..
Класа:
- Хей, Ник. И нас ще ни е приятно да се запознаем. Чували сме, че си печелил доста златни медали. Не знаехме, че си толкова способен и умел. Може ли да ни покажеш наградите?Ник:
-Да, вложих голям труд, за да ги спечеля.Класа: Ооо, супер, кога ще ни ги покажеш?
Ник: Утре. Имайте търпение..няма да избягат.
Класа: Ще очакваме да ги донесеш..но гледай да си спазиш обещанието.
Ник: Разбира се, държа на обещанията си.
Господинът:
А ти Ник къде ще седнеш? Съветвам те да седнеш до Лиса..тя е от по-срамежливите, но съм сигурен, че ще се поопознаете.Ник: Добре, Господине...Нямам нищо против такива хора.
Гледна точка на Лиса: Учудена съм. За първи път някой да няма нищо против мен. Но ми е жал, че ще му разбия представите за идеалната му компания.
Гледна точка на Ник: Не разбирам защо я е срам..но каквато и да е причината, аз ще и помогна да изгради самочувствие..понеже и аз съм бил тормозен и не е хубаво...
Дали Лиса ще обикне Ник? И дали ще станат приятели?
ESTÁS LEYENDO
В покрайнините на любовта
RomanceИстория, която се разказва за едно самотно момиче, което е на път да открие на любовта! Момиче, изгубило способностите да обича се оказва, че с течение на времето научава какво е любов! Но дали момчето, в което е влюбена ще го хареса или пак ще бъде...